Met 32 weken nog 144 cm omtrek. Begon met 76 cm. Nu met 35 weken nog maar 134 cm s ochtends. Maar eerst had ik teveel aan vruchtwater nu dus erg weinig vruchtwater. Nog steeds een grote toeter maar toch wel wat verschil.
Goh geen idee, nog niet gemeten, weet ook niet hoeveel 't eerst was.. Maar heb nog steeds een klein buikje dus wil 't niet weten
Jammer genoeg 'beginstand' vergeten te meten, maar buik was gister bij 20+5 82 cm. Hebben jullie enig idee hoeveel je buik gemiddeld per week groeit?
Heb beginstand niet gemeten... maar als ik naar oude broeken kijk denk ik zeker 15 cm gegroeid met 25 wkn
Op het breedste stuk ongeveer 2 vingers onder mn navel meet ik iedere week.. zaterdag (bijna 21 weken toen) op 108cm Ik groei de laatste weken 2 a 3 cm per week.. schrok ik best van, gaat wel heel hard ineens ^_^
Ik weet begin niet, rond de 82 geloof ik. Net even gemeten, was nieuwsgierig geworden. 98 cm bij 25+4. Ik schrok er wel van! Iets minder snoepen zou handig zijn, haha.
Nu met 13weken 10cm erbij. Mag van mij wat minder hard gaan anders val ik om op het laatst. Ben niet heel groot en vrij smal dus het lijkt nu al heel wat.
Dat verschilt heel erg en ligt er ook aan hoe je draagt. Ik draag erg naar voren, dus zullen er meer cm bij komen. De verloskundige meet ook alleen van boven naar beneden vanaf de 28 weken ofzo (weet t niet meer precies), daar moet wel een bepaalde groeilijn in zitten.