hoi ik ben voor het laatst ongesteld geweest in december..laatste dag was 11 december. ik ben altijd een volle week dus 7 dagen erg ongesteld. nu had ik rond de 3/4e jan weer ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nog steeds niet. heb vorige week en deze week een test gedaan en waren allebei negatief. wel heb ik zware menstruatiepijn. pijn in me onderbuik krampen, hoofdpijn, pijnlijke borsten. de pil slik ik al sinds begin vorig jaar niet meer. wat kan dit zijn en is verstandig om te doen?
Goedemiddag, ik zou nog even afwachten. Mogelijk is je cyclus dit keer wat ontregeld en is de eisprong later geweest dan verwacht. Dit kan wel eens gebeuren. Hierdoor kan een innesteling later plaatsvinden of een menstruatie later komen dan verwacht. Grote kans, door de klachten die je hebt, de menstruatie niet meer lang op zich laat wachten. Succes en ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Groetjes Monique
Danku voor de reactie..nog steeds is het dus onzeker...ik ben nog steeds niet ongesteld...kan ik nu beter naar de dokter gaan of ? ik wil wel zeker weten of ik nou niet zwanger ben...
Goedemiddag, wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt. Is er een andere reden mogelijk waardoor de menstruatie uitblijft? Ik denk hierbij aan stress, overmatig sporten, medicijngebruik of als je veel bent afgevallen. Kan je geen andere reden bedenken, dan zou ik om meer duidelijkheid te krijgen zeker langs de huisarts te gaan. Succes! Groetjes Monique
nee...ik doe het onveilig...dus het kan die reden zijn...maar ja met twee negatieve testen (3 dagen na nod en 1 een week erna) weet ik het ook niet...of dat het nou kan zijn de ja of de nee...ik zal deze week nog wel een test doen