Hoi meiden, Ik ben zo verschrikkelijk onrustig deze dagen, ik slaap slecht en ik pieker me suf de hele dag, soms trillen mijn handen van de zenuwen Hoort dit bij een zwangerschap? En wat kan je eraan doen?
Ik weet dan niet of ik zwanger ben, maar dat trillen, zoooooooooooirritant dat heb ik ook. Wat ik dan doe is me proberen te ontspannen en goed door mijn buik te ademen dat helpt! Hte kan idd door zenuwen komen of door het erg hoog zitten met je ademhaling. Dus probeer te ontspannen en leg je hand op je buik en voel hem omhoog komen als je inadem. Heel veel succes, en geniet van je zwangerschap! Ik hoop voor je dat het ook bij jou helpt! Liefs Elena...
Bedankt voor je antwoord, dat trillen gaat beter maar doordat ik zo'n rotte nacht heb gehad, heb ik zo'n hoofdpijn en lijkt alles zo druk in m'n hoofd. Als ik me er toe aanzet te ontspannen gaat het wel wat beter, maar het vreemde is dat ik moe ben en ik niet kan slapen... Ik hoop alvast voor jou dat je binnenkort een posi test in handen hebt, veel succes
Ik ken dat je bent bekaf, maar in slaap komen lukt maar niet en je blijft dan maar draaien. Soms zit ik op de bank en dan voel ik me zo moe, maar als je eenmaal op bed ligt slaap ik niet . Vaak bij mij komt het omdat ik er dan te veel mee bezig ben of te veel lig na te denken, het helpt dan wanneer ik de tv of radio hoor, omdat ik dan afleiding heb en mijn gedchte daarop focus. Liefs Elena
Hoi Mano82, van harte met je zwangerschap. Ik tril niet maar ben wel verschrikkelijk onrustig. Ik kan moeilijk in slaap komen, slaap licht en ben verschrikkelijk vroeg wakker. Daardoor ben ik ook al bijna 1,5 week snot verkouden. Ik kan echt slecht tegen weinig slaap. Op mijn werk moet ik me echt vooruit slepen, en gelukkig heb ik dan nog erg afwisselend werk. Ik vraag me af wanneer ik beter ga slapen!
jaa ik heb het ook haha.. maar ga dan lkkr liggen en dan hand op me buikje en dan lekker rustig aan doen hi
Ik ben ook erg onrustig, slaap al 1,5 week heel slecht en draai me tig x per nacht om. Om gek van te worden....je moe voelen maar niet kunnen slapen. Hopelijk is dat snel over en kan ik weer lekker slapen
Hai meiden. Ik ben ook al weken erg onrustig. Zo'n vaag onverklaarbaar gevoel. Heb dit in het begin echt heel erg gehad, toen was het weg en nu is het weer terug. Ik gooi het op de hormonen, weet het anders ook niet.
Ik heb ook last van onrustig gevoel. In de nacht tig keer omdraaien en het liefste nog 2x naar de toilet s'nachts. Om gek van te worden. Overdag heb ik ook geen rust. Ik moet stoppen met roken, maar vanwege dat gedraai en gedrentel wil dat nog niet echt lukken. We zijn al wel een heel stuk geminderd maar toch . Ik gooi het ook gewoon op te hormonen.