Hoi allemaal. Ik ben 38 weken + 5 dagen. Nu werd ik rond kwart over 3 wakker zoals bijna iedere nacht. Normaal ga ik dan even plassen maar op het moment dat ik me bed uit stapte ben ik hoogstwaarschijnlijk vruchtwater verloren. (Het leek wel of er een cola fles geleegd werd, geen houden aan :s). Ik moest overigens daarna wel nog gewoon plassen. Nu heb ik een beetje op kunnen vangen maar ik vind het echt stinken. (Ruikt naar sperma??!) Is dit normaal?? Groetjes Note; het "vruchtwater" is troebelig wit met grote witte vlokken
Witte vlokken klinkt als vruchtwater. En zeker omdat je zegt dat er geen houden aan was. Heb je de verloskundige gebeld?
Ik mag bij onze verloskundige pas bellen om 9 uur als je al 37 weken bent geweest. Tenzij de weeën om de 3 minuten komen maar Tis nu om de 5 a 6 minuten. Het ruikt wel zoetig maar het doet mij het meest denken aan de geur van sperma. Ik vind het iig heel vies ruiken
Ben eerder de vergelijking tegengekomen met spermageur, dus klinkt echt als vruchtwater!! Zeker met die vlokjes erin... Kan bijna niets anders zijn. Was je kindje wel al ingedaald? Want als dat niet zo is dan moet je wel meteen bellen. Anders inderdaad pas om 9 uur. Je moet nu afwachten of de bevalling vanzelf begint, daarom heeft het niet direct haast om te bellen. Je vk wil dit natuurlijk wel weten, alleen hoeft er niet voor uit bed gebeld te worden.
Ik vond het ook een beetje naar sperma ruiken... Als je zegt dat het echt een plons was en witte vlokken had denk ik idd vruchtwater. Hele fijne bevalling gewenst succes !!
Jup herkenbaar, ik vond het ook naar sperma ruiken! Ik hoop voor je dat de weeen doorzetten vandaag en je snel je kindje vast kunt houden! Suc6
Ben trouwens precies even ver als jij en stikjaloers dat jij al mag (al mogen bij mij de vliezen niet breken want hij is niet ingedaald...)
Hihi ja snap ik! Ik was ook super ongeduldig hoor! Hoop dat het voor jou ook een beetje vlot gaat! Succes alvast !
Nee hoor, als jij je erge zorgen maakt of dringende vragen hebt, mag je ze echt wel eerder bellen!! Succes
Ja klopt bij zorgen mag je inderdaad altijd bellen. Maar voel ondanks de weeën de kleine ook nog goed. Dus ben niet echt bang dat er wat mis is met hem. Alleen die geur vond ik zo vreemd . En Dank je wel
Zo ging het bij mij ook, was ook vruchtwater. Heel veel succes met de bevalling! Vandaag misschien je kleintje in je armen en helemaal verliefd worden, mooiste ervaring ever!