Plots denk ik vandaag;ik voel me zwanger.Door nasleep flinke stress?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Myo, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Ik durf het niet tegen mijn man te zeggen, die verklaart me voor gek. Ikzelf ook trouwens. We zijn namelijk niet bezig met zwanger worden (wist niet zo goed in welk subgedeelte ik het anders moest zetten hier). Maar toch laat het me niet meer los.
    Ik heb onlangs een traumatische ervaring gehad. Wil er verder niet over uitwijden, maar het was inclusief een nacht observatie, aanbod van slachtofferhulp en meerdere artsen die mij op verschillende momenten kalmerende middelen aanboden (welke ik niet kon aannemen ivm borstvoeding). Het is uiteindelijk goed afgelopen, maar die momenten van doodsangst blijven me nog wel even bij. Dus ik slaap nog niet helemaal goed, hoofdpijn, voel me licht in mijn hoofd, maar verder gaat het eigenlijk gewoon goed.
    Dus ik sta vandaag tijdens een drukke dag in de keuken af te wassen en a la mindfulness even na te gaan, hoe ik mij nu voel. Ik concludeer dus wat ik hiervoor al schreef en verder voel ik mij best kalm, tevreden..ik voel me "alsof ik zwanger ben" schoot erachteraan door mijn hoofd. Tja, dat is dan best een aparte gedachte zo plotsklaps. Dus ik denk erover na en ja ik voel me inderdaad zo. Verder geen symptomen of zo, behalve dat ik inderdaad al een aantal dagen redelijk veel afscheiding verlies (tot dan aan toe niet bij stil gestaan verder), maar ik voel me zacht (moeilijk te omschrijven :)). Ik zit nu op CD 23, mijn laatste cycli waren 26 en 27 dagen. Het is wat vroeg om te testen. Aan de andere kant denk ik, wat een aanstellerij, zou het niet gewoon de nasleep zijn van alle stress. Gek hè.
    Moest het toch ergens even kwijt.

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Nou meid, als je het kn volhouden om nog even te wachten, zou ik tot je NOD wachten met testen. Als je echt nieuwsgierig bent en moet kan wachten gewoon testen. Zodra je symptomen hebt (zwanger gevoel/veel afscheiding) zou ik zeggen, test dan. Hopelijk kom je door de liefde van je man en hulp van deskundigen over je traumatische ervaring en kan je binnenkort weer goed slapen. Succes!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Jullie gebruiken dus wel anticonceptie, omdat jullie niet bezig zijn met zwanger worden en daarom zou je man je voor gek verklaren dat je denkt zwanger te zijn?
    Of gebruiken jullie niks en dan is de kans dus wel aanwezig dat je zwanger kunt raken :p.

Over een paar dagen maar eens testen.. Ben benieuwd.

4. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Ik wacht het nog even af. Het is waarschijnlijk gewoon onzin, want we gebruiken anticonceptie inderdaad. Toch stom hoe zoiets dan out of the blue door je hoofd gaat.

Deel Deze Pagina