Goedemorgen dames, In mei hebben wij uitslag gehad van onderzoek dat wij beide gezond zijn en dat er niks in de weg staat om zwanger te worden. Zijn inmiddels bijna 2,5 jaar bezig. Maar ervoor gekozen om het nog 6 maanden zelf te proberen. Ik had altijd een cyclus van 29 dagen soms scheelde het een dagje. Maar sinds 4 maanden is het 29 33 29 33 29. Merk dat ik ineens geen pijnlijke tepels meer heb. Wat ik normaal na een eisprong heb. En afgelopen 2 maanden ook amper pijn ivm eisprong. En afgelopen 2 maanden ben ik maar 2 dagen ongesteld. Normaal 4 soms 5 dagen. Ga mij nu toch wat zorgen maken hierover. Was zo relaxt na die positieve uitslag maar nu ga ik mij toch zorgen maken of er iets aan de hand is. Want zonder eisprong word je niet ongesteld?. En andersom met eisprong word je ongesteld?. Begin echt te twijfelen heb ik wel een eisprong?. Wat zou dit inhouden?. Zo vreemd want was altijd heel regelmatig en voelde altijd wanneer eisprong eraan kwam. Groetjes Sascha
Contact gehad met mijn gyn en mag op dag 13 of 14 langs komen voor een echo voor de naderende eispring en daarna nog eens een echo om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Kijken na de baarmoederslijmvlies. En in de gaten houden of mijn cyclus niet erg gaat schommelen anders een bloed test. Dat het nu een beetje schommelde was volgens haar niet erg en normaal.