Zulke zere borsten na pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ShallY, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik heb altijd na de pregnyl welke wat pijnlijke borsten gehad maar deze keer is het echt niet fijn meer. Vorige week vrijdag de pregnyl gezet en had nergens last van tot zondag. Ik begon me af te vragen of ik m wel goed gezet had (spuit was leeg en goed gemengd dus wist het natuurlijk wel). En toen begon zondag ineens de pijnlijke bosten en dat heb ik nu nog steeds. Ik weet dat het erbij hoort maar kan me niet herinneren van de vorige keren dat het zolang duurt.

2. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Ik heb het ook.. zaterdag pregnyl gezet en vanaf zondagavond pijnlijke en grotere borsten. Ben een echte buikslaper maar nu even niet helaas..
    Vorige keren, oi en iui, hield het aan tot ik ongesteld werd. Dan was de pijn weg en die dag werd ik dan ongesteld. Dus ja het is wel vervelend, maar van mij mag het blijven duren ;)

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Oh ja dat had ik ook altijd. Na een paar dagen zeer gevoelig, en pijnlijk. Als het goed is, neemt het ook niet meer af de komende maanden ;)

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou laten we het hopen hooverphonic... Nog een weekje wachten en dan weten we het. Al denk ik donderdag of vrijdag wel ongesteld te worden hoor. Zo snel na mijn miskraam weer zwanger raken, zou echt een wonder zijn.

Saar, ik hoop het ook voor je.
    Ik doe OI en meestal is het na een week wel over, dus we wachten maar af.

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Hopelijk wordt dit nog door iemand gelezen..maar na hoeveel dagen na pregnyl kan je testen? Morgen is het 13 dagen geleden.

Ik ben dinsdag ongesteld geworden maar vermoed weer zwanger te zijn. En dat hoop ik niet hoe gek dit klinkt..
    Vorige keer werd ik ook ongesteld en bleek zwanger te zijn want resulteerde in een miskraam.

Maar ik over morgenavond weer beginnen met spuiten en wil dus morgenochtend voor de zekerheid testen. Zou dit kunnen?

6. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Pregnyl is na 10 dagen uit je lichaam. Ik testte positief 7 dagen na tp blastocyste. Sterkte

7. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik heb geen enkele keer zere borsten gehad. Maar ik deed test na 1 week en 13 dagen na pregnyl en die was positief.

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik had ook pijnlijke borsten

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Na 10 dagen is pregnyl uit je lijf maar je eisprong heeft later plaatsgevonden dus geadviseerd wordt om gewoon 14 dagen na de eisprong te testen.

10. Expatje

Expatje Actief lid

9 dec 2013
    125
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi Shally
    Bij mij duurt het 13 dagen voor dat pregnyl uit mijn lichaam is (blanco test). Kun jij niet aan het ziekenhuis vragen of je daar mag testen vóór dat je begint met spuiten?
    En je zou ook kunnen overwegen om pas op dag 4 te gaan spuiten?

11. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dat is het lastige eraan..ik ben wel ongesteld geworden en vanmorgen negatief getest. Dus hopelijk klopt het en ben ik niet zwanger. Blijf wel zere borsten houden en zo duizelig.

Was gewoon bang dat het weer hetzelfde zou zijn als de vorige keer.

Ik hou het wel even in de gaten, al ga ik vanavond wel beginnen met spuiten.

Deel Deze Pagina