Ik vind het echt zo moeilijk om te bepalen wat ik mijn zoon aan moet doen met slapen. Het is nu in zijn kamer 22graden. En hij ligt in korte mouw romper en dunne slaapzak nog onder een dekentje met laken. Zijn nekje voelt gewoon warm. De deken komt tot zijn ellebogen. Ik ben zo snel bang dat hij het te warm heeft. Hoe doen jullie dat. En hoe warm is het bij jullie.
Hier zijn ze iets ouder, maar ze hebben een romper korte mouw, pyjama-shirt lange mouw aan, en ze liggen onder een lakentje. Slaapzak en deken hebben we weggelaten.
Hier is ze begonnen met alleen een romper korte mouw en een lakentje, toen ze voor de late voeding rond 23.00 uur kwam heb ik er nog een pyamabroekje bij aangetrokken De nacht ervoor had ik haar een romer lange mouw aangetrokken maar dat was echt té warm
Ik doe geen dekentje over hem heen overdag met dit warme weer, alleen in zijn rompertje in slaapzak, onze slaapkamer is erg warm. Ik doe het voeteneind van de slaapzak een beetje onder het matras zodat hij niet gaat "wandelen"
ik wilde dit toevallig zelf ook gaan vragen vandaag ik heb hier vannacht hem in een rompertje met een shirt met lange mouwen (ligt altijd met armen boven dekens) en zn deken over zn benen heen laten slapen
romper lange mouw, dunne slaapzak en een lakentje, bij onze dochter. onze zoon romper lange mouw,pyjamabroekje en 1 helft van een seizoenendekbek, maar ik denk dat we hier ook maar alleen een lakentje overheen doen of het broekje uitlaten. ( hij slaapwandelt weleens... dus eigenlijk zie ik dat broekje uitdoen ook niet zo zitten.... )
Hier slaapt de jongste met een romper met korte mouw en een slaapzak. Zonder slaapzak en met dekentje word ie wakker. De oudste slaapt alleen in zijn onderbroek en heeft wel een dekbed maar daar ligt ie meer op dan onder.
Normaal een romper met een zomerslaapzak onder een dun dekentje. Als het warmer wordt laat ik de deken achterwege. Afgelopen dagen zelfs de romper uitgelaten en alleen de zomerslaapzak omgedaan. Hij had het nog warm zat.
Hier was haar kamertje gisteren 25 graden! Ze sliep in romper korte mouw, tuniekje korte mouw en lakentje over de beentjes. Ze is bijna 11 weken, maar ze blijft prima warm ( ik twijfel weleens, want lees zoveel over kindjes die ouder zijn en veel dikker ingepakt worden!) maar goed, 25 graden is warm!!
Oké iedereen doet het anders. Ligt ook aan de temp. natuurlijk. Even kijken hoe warm het vanavond weer is. Denk dat ik dan lange mouw romper en pyama broek net lakentje erover doe
Ben blij dat ze bij jou ook niet zo veel aan heeft... Ik voelde me al schuldig! Hier een warmbloedig jongetje van 11 weken. Hij heeft het al snel warm én het huis is warm. Gister sliep hij in een pakje uit 1 stuk met korte mouwen (wel lange pijpjes), geen romper er onder, met een laken erover en later het dekentje ietsje hoger. Ik heb ook "last" van het verschil tussen de "standaard regels" en hoe mijn zoontje reageert... Ik denk al gauw dat ik het niet goed doe omdat hij minder aan heeft dan de meesten, maar hij heeft het gewoon snel warm.
precies kirrebir! En moet zeggen dat mijn dochter de laatste nacht haar lakentje had weggestopt, dus ze lag met blote benen en korte mouwen te slapen, nou, ze was nog steeds warm toen ze wakker werd.
Hier een koukleumpje. Haar kamertje is op dit moment ongeveer 25 graden. Ze slaapt nu in een romper korte mouw, en een pyjama met korte mouw en pijpjes en een vrij dunne slaapzak. Als het weer afkoelt zoals laatst bijv (toen was het 21,5 graden in haar kamertje) krijgt ze een pyjama met lange mouw en pijpjes.
Julia ligt nu 's middags met een rompertje (soms nog een t-shirtje wat ze dan al aan had) onder een lakentje. Geen slaapzak. Vannacht in een rompertje met korte mouwen onder een deken. Ze heeft dan wel frisse benen 's ochtends, maar ze woelt zich dan onder de dekens vandaan. Meestal trekken we haar 's avonds laat nog wel even een broek aan, ligt er aan hoe warm het is. Hier wordt het boven best warm!