dreumes 14 maand steeds vroeger wakker...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleurop, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Sam sliep altijd van 19:00 tot 07:30.
    De laatste 2 weken wordt het steeds vroeger, soms zelfs 5u, dat hij wakker is! Ik kan het uit bed halen dan wel rekken. Even speentje weer in bed, soms luier verschonen. Hij slaapt dat steeds even een kwartiertje tot half uur en wordt dan weer wakker.
    Laat ik het zo zeggen.... het lukt wel om hem om 07:00u eruit te halen voor zijn pap (pas dan begint hij namelijk te mopperen).
    Hij wordt altijd kletsend wakker, nooit huilend.

Als ik hem eruit haal houdt hij het maar een uurtje vol. Om 8:30u is ie alweer moe en slaapt hij tot 10u, soms 10:30u.
    Hij heeft bijna altijd nog een ochtendslaapje, dus daarin is niet heel veel veranderd, behalve dat hij echt snel weer moe is.

's middags slaapt hij meestal van 14:00u tot 16:00u nog weer eens.
    Om 19:00u 's avonds is hij doodop, soms zelfs al eerder. Dus later naar bed doen is echt geen optie.

Is dit gewoon een fase.. dat vroege wakker worden? Of moet ik zelf rommelen met zijn slaapjes, omdat hij misschien dan later wakker wordt?
    Moet er wel bij zeggen dat hij gisteren op de opvang geen ochtendslaapje had, en dat hij vanmorgen alsnog vroeg wakker was...

2. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Ik ben ook benieuwd naar het recept haha, die van mij start altijd zijn dag rond 6.30 maar nu is het weleens om 5.uur auww.

Sterkte iig misschien ligt het aan de slaapjes overdag maar moe is moe, dat is hier ook , wakker houden heeft geen zin en savonds rond 19.00 is het gedaan met de pret, kostte wat het kost geeft hij aan te willen slapen en ik geef daar dan ook aan toe aangezien ik ook helemaal op ben en het wakker houden geen zin heeft en er niet langer door slaapt.

3. debbybosma

29 apr 2012
    70
    0
    0
    werken op een bso en natuurlijk de rest van m'n ti
    Wat een luxe lol, die van mij kreeg eerst om 00.00 de laatste en werd om half 6 wakker en na 4,5 maand om half 4, dan geef ik weer een paar schepjes in de fles(hij pakt geen speen, doe ik dat niet blijft hij doorhuilen/schreeuwen) na 2 slokjes valt hij weer in slaap tot half 6 en dan is hij klaar wakker voor twee uur en een uur voor z''n eten valt hij weer in slaap. Ik denk dat het en fase is wat ik maar moet accepteren. De baby van de overburen krijgt om 9uur savonds de laatste fles en meld zich pas weer om 11 uur sochtens :( Succes, ik hoop dat jouw humeltje weer vlug doorslaapt, groetjes

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    5 maand en 15 maand is nogal een verschil debbybosma ;)

Deel Deze Pagina