lage temp - korte cyclus, hoge temp - lange cyclus?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Meetje, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meetje

Meetje Lid

13 sep 2007
    15
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi,
    Ik heb een onregelmatige cyclus, dan weer 40 dagen, dan weer 32 en alles er tussenin. Nu viel mij toevallig de laatste keer op dat ik over het geheel genomen een lagere gemiddelde temperatuur had toen ik een korte cyclus had. Bij een lange cyclus had ik een hoge temp gemiddeld. Ik heb nog niet vaak genoeg getempt om dit vaker te constateren, maar ik vraag me af of er een verband zou kunnen zijn?
    Heeft iemand een idee, of heeft iemand hier ook al eens op gelet bij zichzelf.

Bedankt

Groetjes

2. Milla

Milla Niet meer actief

Als je cyclussen langer zijn omdat je meer dagen hebt na je eisprong dan is dit logisch, hoe meer dagen na de eisprong hoe langer de temp hoog blijft, dus krijg je een hoger gemiddelde.

3. Meetje

Meetje Lid

13 sep 2007
    15
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt voor je antwoord Milla, maar dit is echter niet wat ik bedoel. Het viel me op dat de temp waar ik mijn cyclus mee begin veel lager ligt dan andere keren. Nu start ik met 36.3 en een aantal cyclussen terug was dat 36.7 of 36.6? Vreemd he?

4. Milla

Milla Niet meer actief

Ok ik snap het, dat is wel vreemd inderdaad, ik heb er geen verklaring voor.. Mischien weet iemand anders dit?

Deel Deze Pagina