Lage temp, niet ongesteld... willen jullie even kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Chelsey88, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    505
    589
    93
    Goedemorgen,

Dit is de 2e maand dat ik temp. Vorige maand daalde mijn temp 12 dpo en werd ik de dag erna ongesteld, toen daalde mn temp ook meteen onder de lijn.
    Nu heb ik wel krampen en denk niet dat ik zwanger ben. Maar ik word niet ongesteld. Heeft iemand dit ook gehad? Weet dat jullie ook niet in mij kunnen kijken, maar misschien heeft iemand ervaring? Ben zeeeeer ongeduldig!

Bijgevoegde bestanden:

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Je zit nou op 15 dpo een lf kan tot 17 dagen duren. Ik heb weleens een langere lf gehad van 16 dagen bij een slechte innesteling, licht positieve test 10 en 11 dpo waarbij ik ook pas op 17 dpo ongesteld werd. :(

Heb je wel getest? Want het kan nog steeds wel zo zijn dat je wel zwanger bent. In principe is jouw temperatuur er nog net hoog genoeg voor.

Succes

3. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik zou inderdaad voor alle zekerheid testen, hij is nog steeds boven de lijn en je bent nog steeds niet ongesteld.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Je eisprong was 1 dag later dan FF aangeeft omdat je temp tien nog op 36.7 zat, een waarde die je vaker voor ei hebt. Je zit dus nu op 14 dpo.
    Gezien je lage temp (slechts 0,05 hoger dan temp voor ei) verwacht ik dat je vandaag of morgen ongesteld gaat worden helaas :(

5. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    505
    589
    93
    Dames! Bedankt voor jullie reacties. Ik ga morgen testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Alleen vind ik een witte test niet leuk.. daarom wacht ik graag even.
    Ik ben begonnen met temperaturen om mijn lichaam beter te leren kennen, dus 'gewoon' ongesteld worden is oké.
    Bedankt voor het meekijken! Heb sinds net hele zere benen, duurt vast niet lang meer.

Deel Deze Pagina