Hallo allemaal, Heeft er ooit iemand efamol pmp geslikt om je cyclus weer een beetje regelmatig te krijgen? Of ken je iemand die het gebruikt? Ben namelijk benieuwd of dat het helpt(lees alleen maar dat mensen zich beter voelen met de menstruatie en minder puistjes hebben,en dat is natuurlijk mooi meegenomen maar wil het eigenlijk om een normale cyclus te krijgen) En ook niet geheel onbelangrijk heeft zoiets invloed op het wel/niet zwanger worden.. Alvast hartstikke bedankt voor je reactie! Liefs Lily
kan niemand mij hier mee helpen? Weten jullie anders of je iets kan slikken waardoor je cyclus weer wat regelmatig word?
hey meis, als ik jou was zou ik effe naar de huisarts gaan die ken jou iets voor schrijven wat helpt om je cyclus iets regelmatig te krijgen... this geen garantie dat het helpt maar iedereen is anders ja toch? succes! xxxx
Hey minny, Ja ga als deze cyclus weer zo lang duurt ook naar de ha..zit nu al weer echt in een nieuwe ronde ,maar weer zo lang dan ben ik het ook echt beu en ga ik idd naar de ha. ben altijd zo bang dat ze je weg sturen met ja dat hebben er zo veel! Bedankt voor je reactie in ieder geval. Liefs Lily
Hoi, ik slik nu 1 1/2 efamol pmp en bij mij werkt het zeer zeker, na mijn zwangerschap die ik met 20 weken en 2 dagen heb moeten afbreken had ik een heel onregelmatige cyclus ... van 21 tot 35 dagen ik kon er geen pijl op trekken ... ik ben toen begonnen met efamol en die zelfde maand nog had ik gewoon een cyclus van 28 dagen .... of dit toeval is weet ik niet ik moet nu even kijken wat het deze maand doet maar ik heb er wel een goed gevoel bij .... gr. Nicole
Hey ja ik hoopte dat dat bij mij ook zo zou zijn maar slik2 per dag en zit nu al weer op dag 25 zonder ei....ben beang dat het bij mij niet helpt dus als ik morgen geen ei gespot heb dan ga ik toch maar eens naar de ha. Maar wel fijn dat het bij jouw wel geholpen heeft! Liefs Lily