We zijn nu ruim 10 maanden bezig, vanwege lange cyclussen, is dit pas ronde 5. Ik hou al ruim een half jaar mn temp bij. Normaal is mijn temperatuur in de luteale fase tussen de 36.6 en 39.8. Deze ronde is mijn temp tussen de 36.9 en 37.1. Verder geen veranderingen (zoals bijv. dikkere deken o.i.d.) Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? (Vorige rondes had ik na mn eisprong telkens allerlei kwaaltjes. Nu nergens last van! Heb niet het gevoel dat ik zwanger ben.)
Spannend Miep84! Ik heb dit nog nooit mee gemaakt (helaas) maar het zou best kunnen betekenen dat je zwanger bent, je temp kan dan hoger zijn dan normaal...! Wanneer is je NOD?
NOD is zaterdag... heb de hele dag al in getwijfeld of ik zou testen... ben wel bang voor teleurstelling, omdat ik verder nergens "last" van heb. Dus probeer nog te wachten met testen... ben benieuwd hoelang ik dat (nog) ga volhouden.
Ik heb het alleen in het begin van de LF eens gehad, maar dat bleef nooit doorgaan tot na dag 5 ofzo.... Als dat bij jou nu wel zo is, dan lijkt me dat echt een heel goed teken hoor! Ach en klachtjes.... weet je.... die keer dat ik zwanger was voelde ik ook niks.... tot ik had getest. Toen werd ik me toch spontaan beroerd. Hahahaha. Zal wel deels psychisch zijn ofzo. Succes, ik duim voor je!