FF geeft geen duidelijk ei aan maar ik denk zelf dat het op dag 20 is geweest en daarna is mijn temp niet omhoog gegaan maar wel een dip bij dag 32 en 's avonds op dag 31 had ik flinke krampen en bruinverlies (dacht dat ongi er aan kwam).. Nu blijft mijn temp 36.9 kan dat als je zwanger bent? Of moet je temp echt omhoog schieten... Pff spannend, verder veel zwangerschapsverschijnselen maar die heb ik weleens meer gehad...
Mijn temperatuur was altijd laag dus voor mij was 36.8 al hoog! In mijn album staat mijn zwangerschapskaartje, zoals je kan zien dat je met een lage temp ook zwanger kan zijn. Bij jou is alleen niet heel duidelijk een stijging te zien. (heb het kaartje er maar even onder gezet, koelbloedig mens )
Hoi dib Bedankt voor je reactie, jij bent inderdaad koelbloedig dus voor jou is 36.8 inderdaad hoog. Nee geen echte verhoging maar goed nog niet ongi en lijk een dipje te zien op dag 32...
Jaaaaa het kan maar jij zit wel 0,1 boven je hoogste temp.. mijn hoogste is 37 en heb nu 36.9.... kan ook zijn dat mijn temp niet helemaal nauwkeurig is... zo spannend, wat denk jij van mijn kaartje, mijn andere reactie is uitgebreid zie andere forum!!!
meissie, ik ben echt bang dat je nog geen eitje hebt gehad, ook al hoop ik t natuurlijk wel voor je.. kan de gyn je daar geen duidelijkheid in geven? Misschien een nieuwe afspraak maken? Tenzij je morgenochtend natuurlijk posi test .Wat ik je echt wel gun en ik ga ook echt wel voor je duimen hoor lieverd!
Kan het bijna ook niet voorstellen, al vind ik dag 20 wel een dip en wat houdt het dipje op 32 dan in en het bruinverlies.... Heb al een afspraak, 21 juni krijg ik een onderzoek en ik moet op dag 3 van ongi bloed prikken maar ja dan moet het wel komen. Ik ga er niet vanuit maar we zien het morgen wel...
Zooo laaat?? Nou dan is het helemaal niet bevrucht want manlief is er al vanaf dag 19 niet haha... neeee wil geen langere cyclus...
sja lijkt op een cyclus zonder ei of een zeer lange cyclus inderdaad. Misschien heb je idd je ei op dag 32 gehad maar dat weet je over 2 dagen...
Ja dat zonder ei zou misschien wel kunnen want heb het idee dat ik om de maand een ei krijg (ook getest met ovutesten en toen kwam het ook niet altijd eruit) en tja een lange cyclus.. pff laatste dag was dag 34... hoe kan het nou opeens zo lang worden...Pff wil ongi worden want dan kunnen we starten met onderzoeken..
Tja wat moet ik tegen de gyn zeggen, onderzoeken zijn al ingepland.. dus meer kan hij ook niet doen...
ja das ook zo.. zat te denken aan die pilletjes die de ongi kunnen opwekken, mar ik ga ervanuit dat ie vanzelf wel gaat komen toch? Of niet natuurlijk en dan heb je straks een mooie tweede streep . misschien was t nu nog gewoon te vroeg om te testen..
Lief dat je mee denkt! Dat doet me goed.. ja misschien is het te vroeg.. als het op dag 32 een innestelling is na hoeveel dagen kan ik dan positief testen..
die pilletjes om je ongie op te wekken zijn een beetje nutteloos als je daarna geen medicatie of iets dergelijks neemt... dan begin je weer van voor af aan en heb je misschien weer een lange cyclus terwijl morgen je ei kan komen nu... doe je ook ovu testen?
Nu nog mijn ei lijkt mij echt heeel bizar.. want dan gaat mijn cyclus wel heeeel erg veel langer duren.. Heb 3 maanden ovutesten gebruikt, clear blue digitaal smiley maar omdat ik pas op dag 21, 22 eisprong krijg en ik vanaf dag 11 teste was het te duur, en op advies van huisarts is dit de tweede maand dat ik temp..