temp bij elke zwangerschap hetzelfde?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by bettybelle, May 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bettybelle

May 10, 2008
    12
    0
    0
    verzorging
    rotterdam
    ik heb za/zo mijn meest vruchtbare dagen gehad en 1 dag voor de eisprong(die ik duidelijk gevoel hebt)ging mn temp naar 36.4 en die dag daarna ineens naar 36.9/37.0?

maar bij mn vorige zwangerschap was het ietsje hoger...mijn vraag is dan ook of de temp bij elke zwangerschap even hoog moet zijn?

2. iloena

iloena Lid

May 29, 2008
    6
    0
    0
    bejaardenhulp
    genk
    hallokes
    ik snap eigelijk niet veel van die temperaturen maar heb dit gisteren ook eens geprobeert gisteren had ik 36.4 en vandaag 35.7 heb lichte maandst heeft die temperatuur met eisprong te maken of met de zwangerschap want by mijn wete ben ik nog niet zwanger

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    nee de temp hoeft niet elke zwangerschap hetzelfde te zijn
    bij mij 2 vorige zwangerschappen was mijn temperatuur heel anders dan deze zwangerschap hoewel de vorige 2 misgelopen zijn MK en BBz verschillen ze wel
    dus nee dat hoeft dus niet

4. bettybelle

May 10, 2008
    12
    0
    0
    verzorging
    rotterdam
    dank je voor je antwoord! ik heb zelf ook twee miskramen gehad en hoop nu weer zwanger te zijn :D

nog 1 weekje en dan weet ik het!

gr bettybelle

5. bettybelle

May 10, 2008
    12
    0
    0
    verzorging
    rotterdam
    tsja vandaag nog steeds een hoge temp....hij gaat meestal 1 dag voor je ovu naar beneden en als je dan goed geklust hebt omhoog en dan blijft ie ook hoog!

ik hoop dat 3 keer voor mij scheepsrechts is :D

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    dat was het voor mij wel 3 keer scheepsrecht mja nu afwachten tot me 3de echo dinsdag :)

7. bettybelle

May 10, 2008
    12
    0
    0
    verzorging
    rotterdam
    Ow dat vind ik echt fijn om te horen!

ik heb vanmorgen vroeg getest en had een 2e heel lichte streep op de test....nu over anderhalf/twee weekjes nog maar eens testen en kijken of het nog zo is!ik geloof namelijk niet zo snel meer...maar ik ben wel al een paar dagen misselijk en heb gevoelige boobs....dus mn gevoel zegt dat het zo is!nu maar afwachten....

geniet van je zwangerschap bengeltje!

xxx bettybelle

Share This Page