Ik twijfel of mijn eisprong is geweest rond dag 16 omdat ik vandaag een temp daling heb. Wat denken jullie?
Ik zie nog geen eisprong. Na je eisprong stijgt je temp met een minimum van 0.2 graden, blijft ie 3 dagen hoog, kan je er vanuit gaan dat je een eisprong gehad hebt.
Je temp na je ei kan ook schommelen. Het is jammer dat je niet gelijk bent begonnen met temperaturen dan was het wat makkelijker te beoordelen.. Misschien op dag 16. Je weet zeker niet wat normaal je temp is na je ei?
Hier een update. Temp blijft laag in vergelijking met voorgaande cyclussen. Wel hoger als bassaal, maar vindt het wel apart
Ik snap waarom FF het kruis daar neerzet. Je hebt in de eerste 12 dagen niet gemeten, waardoor je weinig meetpunten hebt. Voor FF is dit duidelijk, je hebt vier meetpunten onder je lijn en vijf meetpunten boven je lijn. Ik denk dat het vooral nu afwachten is wat je temp gaat doen in de komende dagen. Hij kan stabiel blijven of omhoog gaan, het kan nog alle kanten uit gaan. Als je al meerdere rondes tempt dan zie je dat geen kaartje hetzelfde is. Iedere ronde is weer anders. Dat zou idd wel handig zijn als iedere ronde en met bijbehorend kaartje hetzelfde zou zijn.
Met gold eens. En de volgende keer gelijk op dag 1 beginnen met tempen dan weet je zeker dat ff goed zit met de eisprong