Hoi hoi, Ik ben pas gestopt met de pil en zit pas in de 1e ronde maar ik heb enorm last van een gespannen/gevoelige onderbuik. Is dit normaal? Wie had/heeft er ook last van? Liefs!
Hoi Banjabes, Ik zit pas op de 10e dag en aangezien dit mijn eerste cyclus is zonder pil heb ik geen idee hoe die verloopt. Het is dat ik moet tempraturen dat ik weet welke dag ik zit. Liefs!
Grote kans dat je je eisprong voelt! Bij mij voelde het dan ook gespannen aan en was een beetje gevoelig. Liefs Anna
oehh dat zou wel super zijn natuurlijk maar is dat niet wel heel erg snel dan of houd dit een paar dagen aan tot ie echt 'gesprongen' is zeg maar?
Het kan goed zijn hoor dat je hem nu al voelt Ik voelde me eisprong de afgelopen twee cyclussen (meer heb ik niet meegemaakt ) ook 2 a 3 dagen van tevoren. Liefs Anna
Dat zou natuurlijk wel heel erg fijn als dat het zou zijn.. Ben benieuwd of het over een paar dagen weg is...
Ben benieuwd Goed je temp in de gaten blijven houden! Waarom maak je niet alvast een cyclus banner aan en zet die standaard op 28 dgn, mocht je ei volgens temp eerder/later zijn, kan je hem altijd aanpassen. Dit maakt het overigens ook makkelijker voor anderen op jou vragen te reageren, omdat ze al gelijk een inschatting kunnen maken hoever je bent Succes en hoop dat het snel raak is Liefs Anna
Dank je wel voor je reacties! Ik hoop inderdaad dan dat het mijn eisprong is die eraan zit te komen. Heb vandaag i.i.g ook nog 'last' gehad van een gespannen/gevoelige onderbuik. Net of ik ongesteld moet worden, heel raar. Maar ja maakt niet uit. Die banner is inderdaad wel een goed idee. Wilde eigenlijk mijn eerste cyclus afwachten maar als het makkelijker is dan doe ik dat gewoon even.
Vandaag bijna geen 'last' meer gehad en mijn temp was 0,2 graden hoger...zou het dan toch écht mijn ei geweest zijn? Ben benieuwd hoe mijn temp morgen is dan.
kan natuurlijk, hoop het voor je, maar helaas heb ik het ook heel erg gehad, weken lang, de ene dag erger dan de andere. het is 1 van de kenmerken van ontpillen.. en nu dat ik echt mn ei heb, voel ik niks nou, het zou natuurlijk super zijn als je meteen na de pil op dag 10 een eisprong hebt, maar het is wel veel waarschijnlijker dat je lichaam eerst goed op gang moet komen en die rotzooi van de pil eruit aan het werken is.
Ik moet zeggen dat ik nu al een gespannen buik heb... ook net alsof ik ongesteld moet worden. Normaal ben ik ook altijd 5 dagen ongesteld en nu al sinds gister ochtend niet meer. Ook voor mij is dit mijn eerste ronde.... Dus een eisprong kan het voor mij echt niet zijn... misschien ontpillen ( al lijkt me dat ook wel wat raar)
Het is ook idd allemaal giswerk maar je hoopt natuurlijk op bepaalde dingen. Ontpillen zou ook heel goed kunnen, aangezien ik toch al 11 jaar geslikt heb en de laatste 1,5 jaar veel heb doorgeslikt i.v.m endometriose. Het is zo spannend allemaal... Moet ook eerlijk zeggen dat als ik ongie zou worden ook wel blij zou zijn...dan ben ik helaas niet zwanger maar dan weet je wel dat het werkt, heel dubbel.
Hoi Sterre, Hoe ziet je temp kaart er t/m vandaag uit? Aan de ene kant snap ik dat je lichaam op gang moet komen na 11 jaar pil slikken, maar zelf heb ik destijds ook de pil 11 jaar geslikt en mijn cyclus was direct goed op gang. Ben benieuwd en ik hoop dat het toch je ei is Liefs Anna
Hey Anna, Mijn temp heeft ieder keer rond de 36,6 gezeten alleen de laatste paar dagen is ie ietsje gestegen en zat ik vanmorgen op de 36.9 graden. Lijkt mij vrij normaal toch? Bij de temp kaartjes van zwangere meiden zaten ze echt boven de 37.0 rond hun eisprong of kan dat ook lager? Heb ook al sinds zaterdag geen gespannen onderbuik meer maar ik durf eigenlijk nergens op te hopen.
Het kan natuurlijk ook bij het ontpillen horen. Ik had het idee dat ik spierpijn had in mijn buikwand. Heel raar.
Nou, mijn 'buikpijn' is weg maar nu heb ik weer heel gevoelige/pijnlijke borsten..pfff Af en toe een flinke steek in mijn buik...Ik weet het niet meer. Ga er maar gewoon vanuit dat het ontpillen is.
Hey Sterre, Ben weer terug van weggeweest, was namelijk wel benieuwd hoe het met je gaat. Ik heb eens goed naar je tempkaartje gekeken en je toch een redelijk vroege eisprong gehad, dan hadden die signalen er toch mee te maken! Ben benieuwd en hoop dat het snel raak is. Liefs Anna
Heehee, Leuk dat je nog een berichtje schrijft! Ik heb de afgelopen week nergens last van gehad. Alleen vandaag is het ongie gevoel gekomen...hoop natuurlijk dat ik het niet word. Mijn tempratuur is wel mooi hoog maar ja dat kan natuurlijk nog veranderen. Als mijn LF 14 dagen is dan moet ik de 16e ongie worden...en anders toch nog even afwachten. Moeilijk allemaal. Ik las dat je LF ook 18 dagen of langer kan duren. Ik hou je i.i.g op de hoogte! Liefs!
Mijn temp is gezakt vandaag ( ) en ik heb nog steeds een vaag ongie gevoel...Word er helemaal zenuwachtig van. Ik heb wel wittig slijm (sorry, beetje ranzig) Voor de rest eigenlijk helemaal niks...doodse stilte qua kwaaltjes, pijntjes e.d. Nu maar hopen dat mijn temp weer omhoog gaat. Mijn nieuwe kaartje staat trouwens weer in mijn album.