Ja idd, miss had het toch te maken dat ik grieperig was geworden. Dat ik toch een verhoging in m'n lichaam had zitten. Nou, we zijn al sinds feb 2014 bezig om zwanger te raken en sinds juli 2014 echt met de temp methode begonnen, dus nu ronde 9 😣 En jij mardaisy?
Nu na de bevalling in ronde 1 (eerste menstruatie al gehad). Voor m'n zwangerschap was ik ook zo lang als jij bezig. In totaal een jaar waarvan de laatste 6 mnd gerichter met temperaturen.
Oh jeetje ook al zo lang. Maar gemiddeld duurt het ook wel een jaar tot anderhalf jaar, he. Hoe gaat het tot nu toe met je temp kaartje?
Goed! (Nog wel...) zou wel heel snel zijn nu in de eerste ronde, maar het kan! En ik heb wel veel symptomen.. Vanmorgen m'n temp op 36.8 wat voor mij heel hoog is. Ik ga morgen een paar dagen naar het buitenland en ik heb zaterdag m'n NOD. Zit nu te twijfelen of ik morgen (12dpo) zal testen of maandag pas (16 dpo) als ik weer terug ben ?? > en natuurlijk niks roods heb!
Hi iedereen, sorry dat ik even niet meer reageerde, maar was in het buitenland; Bleek uiteindelijk niets te zijn.. Nu terug in wachtweken. Gisteren temp.dip gehad van 0,4, maar weet niet of dat betrouwbaar is met utrogestan. We zullen wel zien. Mardaisy, heb je nu uiteindelijk al getest? Welke symptomen had je dan? Succes!
Hmm, balen sje.. Ik ben inmiddels twee dagen overtijd.. M'n temp is wel mooi gestegen en nog steeds hoog. Vier dagen geleden een testje gedaan en die was negatief. Nu durf ik niet zo goed meer te testen! Wat kun je gek worden van je lijf en de onzekerheid he..!? Ik kijk even aan wat mijn temp de komende dagen gaat doen..
Meiden, na mijn FF temperatuurkaartje nog eens te hebben bestudeerd en aangevuld met symptomen, geeft ie nu ineens een latere eisprong aan bij een derde 'dipje' in de grafiek. Bij de eerste dip had ik vruchtbaar slijm en steken enzo, dus was er van uit gegaan dat mn eisprong was geweest! Maar een week later had ik weer hetzelfde slijm en een klein dipje, dus dat kan ook verklaren dat ik nog niet ongi ben..! Als dat zo is, zou ik nu op 9 DPO zitten. Nog steeds in spanning dus..!
Ah Mardaisy, superspannend!!! Ik hoop met je mee! Ik zit ook ongeveer op DPO9, dus hou me zeker op de hoogte van wat je voelt Utrogestan is trouwens een progesteronhormoon, zorgt ervoor dat baarmoederslijmvlies dik blijft (fase tussen eisprong en maandstonden was te kort). Krijg je gek veel zwangerschapsverschijnselen van die je helemaal in de war brengen.
Hihi ik voel momenteel niet zo veel. Ik probeer er ook niet al te zenuwachtig mee bezig te zijn en ga er vanuit dat ik ongi word, dan is straks de teleurstelling misschien wat minder??