Hoi meiden, Ik en mijn vriend hebben al wat watertjes doorzwommen om zwanger te worden, had een biologische stop, en sinds paar maanden pas terug maandstonden ik had daardoor eerst een cyclus van 21dagen en nooit echt hoge temp na ovulatie, nu heb ik mijn eerste cyclus van 28dagen gehad en nu twijfel ik tussen een 28dagen of 30dagen cyclus zoals ik ervoor altijd had. Nu overtijd ben ik zoiezo, en blijf een temperatuur aanhouden van 37/37.2°, terwijl ik anders een temperatuur rond 36.4 heb. Heb zaterdag getest en die was negatief. Voor de rest heb ik pijnlijke en harde borsten, gezwollen buik, rozig bloedverlies gehad zaterdag (heel weinig) en klein beetje bruinverlies savonds. Wat moet ik van alles denken? Durf niet meer testen 😢
Heb je je tempkaart ergens online, dat kijkt makkelijker mee voor advies?? En temp je wel elke dag in de ochtend zelfde tijd, voordat je je bed uitkomt en rectaal??
Ja altijd zelfde tijd minst ik mee opsta met mijn vriend als als naar werk vertrekt, hij had ook al opgemerkt ik dag voor of dag van menstruatie zak tot begin 36graden en ik nu 37graden blijf aanhouden
Maar heb je je tempkaart online zodat ik kan meekijken? Wanneer had je de eerste blijvende tempstijging (eisprong) en hoe lang is hij nu al hoog.
Hierop heb ik nog geen staan wel op mijn gsm in een appje Heb nu 14dagen temperatuur van 37/37,2 na ovulatie 36,8 en op dag 20cyclus een dipje van 36,6 daarna die stijging die nu nog steeds is
Dan heb je dus op dag 10 na ei voor het laatst getest? Ik zou gewoon nog een testje doen. Je zit dus vandaag op je nod (gemiddeld 14 dagen na ei). En zaterdag kon dus nog te vroeg zijn geweest voor een posi test.
En die bloeding van zaterdag ? Dag echt ik ongesteld ging worden maar het bleef bij die klein beetje rozig en savonds minim bruin Verlies. Maar temperatuur ziet er volgens mij goed uit met die niet zakt, beetje schrik om te testen
Dat kan een late innesteling zijn geweest. Alleen met testen kom je erachter. Is hij nu weer negatief dan denk ik dat je ongesteld gaat worden een dezer dagen.
Heb met mijn man afgesproken vrijdag te testen, zelf denk ik ook ik een later eitje gehad heb maar heb de normale tekenen van menstruatie niet drm alles zo verwarrend is Hou je vrijdag zeker op de hoogte Dank je voor de raad