zoals de titel het zegt ik snap het niet meer ik heb pco en dus een heel onregelmatige cyclus voor het eerst had ik een positieve ovulatietest op dag 54 maar aan mijn temp te zien meen ik dat ik geen eisprong heb gehad en ff duid het ook niet aan nu had ik op dag 73 weer een positieve ovulatietest maar ook een 2e streepje op een zwangerschapstest de volgende dagen had ik ook knallers van ovulatietesten en dat meermaals op een dag (nog nooit gehad zolang als ik al temp en ovulatietesten gebruik) nu had ik al vaker gelezen dat ovulatietesten ook positief kunnen worden terwijl je zwanger bent tot mijn verbazing kwamen op alle zwangerschapstesten ook een 2e streep vandaag heb ik nog geen test gedaan donderdag heb ik een gewone controle bij mijn gyn die tevens fa is maar wat denken jullie bij het zien van mijn tempkaartje? My Ovulation Chart
Ik heb het zelf uitgetest.... als je zwangerschapshormoon hoog genoeg wordt, dat wordt krijg je uiteindelijk ook + ovutesten. Dus eerst heb je + zwangerschapstest en nog een - ovutest, maar na een bepaald aantal dagen krijg je ook + ovutesten terwijl je zwanger bent. Bij mij was 4 dagen na mijn + zwangerschapstest de ovutest ook + (op dezelfde dag als mijn eerste + zwtest was die nog -, tussendoor niet gemeten dus pas na 4 dagen weer) Andersom gaat niet, je krijgt geen + zwangerschapstest omdat je een + ovutest hebt om je eisprong aan te geven. Worden je zw testen donkerder? Ik wil je voorzichtig feliciteren. Anders wellicht je hormoon laten bepalen bij de huisarts?
testen worden niet donkerder (althans tot gisteren had ik niet dat idee) vandaag nog niet getest dit is de test van 26 januari om 21.30u 's avonds Bekijk bijlage 374177
ovulatietest was gisterenmiddag niet meer positief de teststreep was lichter dan de controlestreep maar veel verschil in kleur was er niet donderdag heb ik een afspraak bij de gyn staan en er zal dan sowieso een echo gedaan worden en waarschijnlijk stuurt hij me door voor een bloedonderzoek
nu dat ik alle testen bij elkaar heb gelegd en ze zijn ingedroogd lijkt het of alleen de testen van 25.01 positief zijn of wat denken jullie? zou ik dit aanpassen op de lijst de ovulatietesten Bekijk bijlage 374237
Phoe... is die foto waar je maar 1 test alleen op plaatst een zwangerschapstest? Zo ja dan ziet hij er in mijn ogen toch best positief uit... en geloof me na 4.5 jaar omo witte testjes plassen herken ik een streepje wel haha... Ik duim in ieder geval voor je en ben heel benieuwd wad je FA zegt!
de foto alleen is een zwangerschapstest helaas ben ik bekend met valse positieve testen mijn zwangerschapstesten worden helaas ook niet donkerder dus ik vermoed dat deze ook vals positief is of dat er meer aan de hand is donderdag weet ik hopelijk meer
Wat een rare situatie. Ik zie uit jouw beide temp.kaartjes eigenlijk niet zo snel een ovulatie.. Ik ben benieuwd wat er uit komt.
phoe lastig dan... hoop dat je overmorgen duidelijkheid hebt! Je kaartje... het einde daarvan ziet er wel mooi stijgend uit... als hij nu op een mooie lijn hoger door blijft zetten! Ik duim in ieder geval voor je meis!