Hoi, Ik zit met een vraagstuk: ik heb 9 juni een miskraam gehad. Eind juni/ begin juli had ik nog een licht postieve zwangerschapstest, toen ook bij de verloskundig geweest. Allemaal prima, geen nieuwe zwangerschap. 13 juli ben ik ongesteld geworden, ik dacht: yes, nieuwe ronde! Tijdens mijn vakantie ook goed geklust en waarschijnlijk ook rondom de eisprong. Nu zit ik vijf dagen voor mijn verwachtte NOD en heb ik, weer ontzettend dom natuurlijk, toch een zw. test gedaan. Deze is licht positief! Ik heb een trekkerig gevoel in mijn baarmoeder, last van diarree, geen eetlust en moe.. dus allemaal weer symptomen en ook het gevoel dat ik zwanger ben. Maar goed, nu weet ik gewoon niet meer wat ik moet en kan denken. Voor het zelfde geld heb ik nog steeds HcG in mijn urine van de miskraam, wat nu bijna 9 weken geleden is. Hoe kom ik er nu achter of het een nieuwe zwangerschap is? En is het waarschijnlijk dat het nog steeds van de miskraam is?
hoi, het kan niet meer van de miskraam zijn, zeker niet nu je een ongesteldheid tussendoor hebt gehad. Bewaar je geduld en wacht tot je nod en test dan nog een keer! Mirjam
Bedankt voor je reactie! Ik wacht igg tot zaterdag af, dan zit ik op mijn langste cyclus... Is het ook zo dat, nu ik een miskraam heb geahd, meer kans heb op nog een miskraam? En, kun je ongesteld worden terwijl je nog HcG in je urine hebt?
hoi, je hebt nu niet meer kans op weer een miskraam. Het hcg van je miskrama is nu uit je urine. Als je nu hcg in je urine hebt van een nieuwe zwangerschap en je wordt ongetseld dan betekent dat een vroege miskraam. Mirjam
Oke, ik heb net ook een test gedaan, deze was donkerder dan die van gisteren. Dus in feite kan ik er dan vanuit gaan dat ik echt opnieuw zwanger ben?