Hallo Mijn tempratuur blijft deze dagen onder de 34 graden Meet al voor de derde cycles en heb dat nog niet eerder gehad, weet iemand wat dat kan betekenen meet vag. Liefs manuela
Waar temp je? Maakt nogal uit in temperatuur of je in je mond, onder je oksel of rectaal tempt... Verder wisselt bij mij mijn temp vóór mijn ei ook wat per cyclus. Ben je inderdaad zoals je banner zegt al 11 dagen overtijd, of zit je inmiddels in een nieuwe cyclus?
klopt ik meet vaginaal en ben in het begin van mijn cycles . heb hieronder een link gezet om de kaart aan te tonen. in mijn album staan er nog meer daaruit kun je dus zien dat ik het nog niet zo lang laag heb gehad?
ik wou de kaarten in mijn album zetten maar dat lukt niet daar was ik mee bezig maar kom er niet uit. Als ik een foto toe wil voegen in mijn map dan zegt die niet toegestaan dus weet ook niet?
Misschien heb je het opgeslagen als verkeerd bestand? druk anders op je kaartje met je rechter muisknop. Klik op kopieren open paint en plak het daar, en sla het dan op als jpg.
ik heb even iets getest op ene avond laatst had ik rectaal 37.3 mond: 37.0 vaginaal 37.0 en oksel 36.7
Je temp 's avonds zegt eigenlijk helemaal niks.. en wáár je tempt is niet zo heel belangrijk (al is rectaal het beste), zolang je het maar niet afwisselt. Lukt het nog steeds niet je kaartje geplaatst te krijgen?
Molly precies wat ik dacht, maar dacht laat k maar niets zeggen. Zelfs als het schoon gemaakt is met sterilon ofzo vind ik het bah
Ja het is gelukt heb ze erin gekregen. Het gaat om de derde cycles daar ben ik nu mee bezig. Ik meet wel met een termometer en om 7 uur sóchtends elke dag dezelfde tijd. Ben ook niet ziek geweest alleen heb ik vanaf woensdag paracetamol geslikt omdat mijn kies getrokken is en heb daar nu nog een beetje last van maar daarvoor is die ok heel laag? Snap er niks meer van
Misschien ben ik scheel hoor? Maar ik zie alles boven de 36 staan? En dat is heel normaal hoor. En misschien komt 1 deze dagen je ei dus klussen
Er stan drie foto's in degene die je moet hebben begint bij 36 en gaat verder na beneden en is nog net boven de 35 uit geweest weet niet of je die ook kan zien het is de eerste foto in mijn album want de andere twee zijn al klaar.
Laagste temperatuur in je cyclus die op 9 februari begint is 36.1.... da's toch 1.1 graad hoger dan 35... http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=40316
nee klopt inderdaad hihihi had verkeerd gekeken maar bedoelde dat hij dus niet hoger komt en dat hij onder de 36.3 blijft. en niet verder omhoog gaat terwijl ik de keren daarvoor wel hoger had direct al dus snap niet hoe het kan dat die niet hoger gaat.
Als ik kijk naar je voorgaande cyclus zie ik ook gewoon dat hij steeds onder de 36,3 is met een paar uitschieters. Net zoals je deze cyclus een paar uitschieters hebt gehad maar dan minder. Ik denk dat je temp gewoon wat stabieler begint te worden. En het nu steeds 36,1 is omdat je ei 1 deze dagen zal komen.