wij hebben beide de voorlopige teruggave gehad, maar hier stond het niet gespecificeerd volgens mij...of staat dat op de achterkant bedenk ik mij nu
Wij krijgen geen huurtoeslag, baal ik flink van.. Af en toe vraag ik mij af of ik niets iets fout doe zoveel verdienen wij namelijk echt niet
Als je samen een inkomen hebt onder een bepaald bedrag zou je wel iets moeten krikgen. De grens zit geloof ik ergens in de 37.000. Op de site van de belastingdienst staat het werkelijke bedrag. Heb je al eens gekeken of jullie hier bovenuit komen?
Nee daar komen wij echt niet boven Ik 6506 Vriend 23328 Er straat omdat u gezamenlijke inkomen hoger is dan 28550 krijgt u geen huurtoeslag
Het ligt ook aan de huur die je moet betalen. Als de huur boven en bepaald bedrag uitkomt heb je het ook heb recht op.
Ze hebben de toeslagen en maximum aan inkomensgrenzen aardig bijgeschroefd. Beetje vervelend, want veel mensen komen nu dus tekort. Hoezo Nederland uit de crisis?
Klopt ja, verzamelinkomen mag niet hoger zijn dan 28550. Erg jammer, vind dat wel een vrij strenge eis. Nou kwamen wij sowieso niet in aanmerking omdat we -helaas- een duurdere woning huren, maar toch
zorgtoeslag: De maximale inkomensgrens voor zorgtoeslag in 2014 is verlaagd. Bent u alleen? Dan krijgt u geen zorgtoeslag meer als uw inkomen hoger is dan 28.482. Hebt u een partner? Dan mag uw inkomen samen maximaal 37.145 zijn. Kgb: Het vermogen waarbij u nog kindgebonden budget kunt krijgen, mag niet meer zijn dan het heffingvrije vermogen plus 81.360. Hebt u op 1 januari 2014 vermogen dat hoger is dan deze grens? Dan hebt u voor het hele jaar geen recht op kindgebonden budget. Lees meer hierover bij Hoeveel vermogen mag ik hebben. Het heffingsvrij vermogen gaat om een bedrag van: 21.139
Jeetje is dat zo streng?! Pff dat had ik niet verwacht. Dan kon je ook niks met mijn reactie... sorry! Dacht dat de grens voor de zorg- en huurtoeslag hetzelfde was namelijk.
Hmm, ik snap hem even niet meer. Op mijn toeslagen staat bij de beschikking van 2014 dat ik geen zorgtoeslag krijg maar wel 1245 euro kgb. Als ik op toeslagen hetzelfde inkomen invul, dan zegt hij dat ik helemaal niks krijg Edit: opnieuw gedaan en nu geeft hij wel aan dat ik recht heb op 102 kgb per maand.. Schrok al..
Kinderopvangtoeslag is voor bepaalde inkomens gestegen. Volgens mij de inkomens tussen 40000 en 90000.