Geen innesteling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door manuela 123, 24 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Wij zijn bezig met icsi behandelingen en ik heb er inmiddels 4 teruggeplaatst gekregen en er heeft zich nog niet 1 ingenesteld ik ben dus nog nooit zwanger geweest we hebben top kwaliteit embryo's heb een pipelle ondergaan dat zou de innestelingskans vergroten
    Ik raak nu dus steeds meer onzekerder bang dat ik iets heb waardoor het dus niet innesteld

Zijn er misschien meerdere bij wie het na een aantal tp maar niet lukte en toch uiteindelijk is gelukt ik heb positieve verhalen nodig om mijn vertrouwen niet te verliezen en hoop blijf houden dan het ons ooit gegund word
    Veel liefs

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb het omgedraaid. .1e verse tp werd een mk..2e tp een cryo werd ons zoontje en nu al 2x verse tp en 1 cryo en beide niet blijven zitten. .en de vraag is..waarom blijven ze niet zitten..als iemand dat eens kon vertellen zouden we een hoop geholpen zijn he..

3. manuela 123

manuela 123 Actief lid

17 jul 2013
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hay bedankt voor je reactie

Ja het ziekenhuis zegt het is een kwestie van geluk maar het gaat toch knagen is er niet iets mis bij me dat het niet lukt?

Frustrerend maar kunnen er eigenlijk maar weinig mee
    Hoop voor jou ook meer geluk liefs

4. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Hier hetzelfde ....
    2x ivf gehad met in totaal 6x een tp.
    Alle embryo's waren top kwaliteit
    Ook pipelle en scratching gehad
    Ook helaas zonder resultaat 😔
    Ik wordt er moedeloos van

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wij krijgen nu chromosoom onderzoek en ik krijg bloedstollingsonderzoek dat kan ook de innesteling tegenhouden als die waardes te hoog zijn.

6. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Een succesverhaal:
    Icsi 1 en 2 geen innesteling, icsi 3.1 werd afgebroken(escape IUI) geen innesteling. Icsi 3.2 er zijn twee embryo's teruggeplaatst en ben ondertussen bijna 29 wkn zwanger van een tweeling.
    Ik herken de angst hoor, ik werd ook steeds onzekerder en had geen vertrouwen in mijn lijf. Maar toch... Het kan!
    Ik wil jullie veel sterkte wensen en de moed mag je verliezen, maar blijf hoop houden!

Deel Deze Pagina