slecht slapen aan het einde zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by deborah, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deborah

deborah Actief lid

Dec 2, 2005
    348
    0
    0
    Normaal sliep ik rustig 9/10 uur per nacht :oops: ,
    maar sinds een week slaap ik gemiddeld denk ik maar 4 uur per nacht vind het verschrikkelijk.
    ik weet niet meer hoe ik moet liggen af en toe en die warmte helpt ook niet mee.

Ben benieuwd of meer mensen er last van hebben.

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb het ook. Ik kan mijn draai niet vinden en weet niet hoe ik met de buik moet liggen. Moet zeggen dat de warmte bij mij wel meeviel, ik heb best wel goed geslapen. Ik moet ook heel veel plassen, dus dan moet ik maar weer opstaan.
    Ik ben sochtends vaker nog meer moe dan toen ik naar bed ging...

3. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,258
    4,489
    113
    Ja hoor, minstens 2 keer eruit om te plassen, moeilijk weer in slaap komen, zere heupen waardoor je wakker wordt, een trappend kind en dan ook nog eens die warmte waardoor iedereen al moeilijk slaapt.

Groetjes

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    mijn vk vertelde me toen dat je wakker wordt op de tijden waarop je kleintje zich straks gaat melden voor een voeding. Ik heb eigenlijk nooit gekeken of dit klopte maar moest er in het begin wel 2 keer per nacht uit haha.

5. sweetangel100

Hey wat grappig, dat heb ik nog nooit gehoord!!
    Dat ga ik eens in de gaten houden :)

6. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    ik kom gewoon gebroken `m bedje uit s` morgens!
    pfffff ga maar proberen overdag ook wat bij te slapen want ik ben zoooo moe!

7. joep

joep Actief lid

Nov 13, 2005
    147
    0
    0
    Ook ik heb er last van, ik voel mezelf helemaal gebroken. Kan niet slapen omdat het niet lekker ligt en warm is, maar ook omdat als ik dan voor m'n buik lekker lig, het maagzuur naar boven komt.
    Ik word er helemaal gek van.
    Uitrusten voor de zwangerschap zeggen ze dan, nou dat lukt niet hoor.

8. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    pff ik heb nu al soms hele slechte nachten!! ik hoop maar dat ik straks niet zo slecht slaap!!

Karin

9. sweetangel100

Joep, misschien helpt het jou ook om een Maalox te pakken vlak voordat je naar bed gaat. Misschien eens uitproberen :)

10. Nadje

Nadje Actief lid

Oct 7, 2005
    335
    0
    0
    ja hoor, heb het ook! Loop inmiddels op mijn wenkbrauwen. Heb afgelopen nacht voor het eerst in weken 5 uur onafgebroken doorgeslapen. Voelde me meteen wat beter vandaag. Hopen dat het komende nacht weer lukt! Want het sloopt je helemaal op gegeven moment. Moet er niet aan denken dat ik zo gebroken aan de bevalling moet gaan beginnen.

11. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Ja ken het....slaap de laatste tijd ook enorm slecht...kom gewoon niet in slaap :cry:

12. Jansen

Jansen Bekend lid

Nov 6, 2005
    588
    0
    0
    Idem hier. Ben wel blij dat m'n verlof straks start en dat ik 's middags gewoon lekker een dutje op de bank kan doen want ik mis ook wel wat slaap (sta net op van een kleine dutje :))

13. joep

joep Actief lid

Nov 13, 2005
    147
    0
    0
    Joep, misschien helpt het jou ook om een Maalox te pakken vlak voordat je naar bed gaat. Misschien eens uitproberen .

sweetangel100 Wat is Maalox? Ken het niet.
    Maar wil het erg graag leren kennen, hihi

14. sweetangel100

Maalox zijn pillen tegen maagzuur. Gewoon bij de drogist/apotheek te koop. Niks hielp mij, ik moest echt overgeven van het maagzuur. Melk, Rennie's, vla, alles wat ze zeiden hielp mij niks. Deze pillen helpen mij super!! Misschien het proberen eens waard? :)

15. joep

joep Actief lid

Nov 13, 2005
    147
    0
    0
    Bedankt, voor de tip! Ik drink ook veel vla en melk maar daar lijkt het erger van te worden. Ik ga het zeker proberen.

16. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb een voedingskussen, en dat leg ik tussen m'n benen
    dat slaapt wel fijn, ik ben niet de enige....
    m'n man vind het kussen ook fijn!!!!

Share This Page