Lage waarde hcg en toch goed zwanger?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Susannelilian, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Sandra: ik hoop het zo!

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Ik had ook een laag hcg bij mijn dochtertje zat volgens mij 12 dagen na tp en had een hcg van 68..
    Hoop dat het helemaal goed zit..

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Kaaat: dankje, hopelijk gaat het bij mij net zo goed aflopen als bij jou!

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @all: heb net de positieve zwangerschapstesten van 2 jaar geleden erbij gepakt en daardoor slaat de onzekerheid weer in alle hevigheid toe... Die testen werden namelijk ook donkerder en ze waren echt flink donker, ze lijken zelfs donkerder dan nu... Zal blij zijn als het morgen is, hopelijk krijgen we dan wat meer duidelijkheid.

5. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    testen lopen mooi op!!!

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @yj81: dankje, hoop zo dat het nou eindelijk eens goed gaat!

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ben bang dat het duimen toch niet geholpen heeft, had net wat rood/roze bloedverlies bij het naar de wc gaan... Heb ook last van mn rug, mn grootste angst lijkt waarheid te gaan worden...

8. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Oh nee meis, wat erg voor je! Ik hoop nog op innestelingsbloed, maar de rugpijn klinkt niet goed..

Sterkte en een dikke knuffel!

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Innestellingsbloed kan niet meer, dus het is gewoon weer mis aan het gaan... Waarom nou?????? Wat heb ik misdaan??????? Ik weet het, helemaal niks en toch gaat het weer mis!

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Had net weer roze op het papiertje... :(

11. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Innestelingsbloed komt t/m 5 weken regelmatig voor en sommige vrouwen bloeden zelfs tot veel later in de zwangerschap, maar ik snap dat je met een laag hcg en bloed rond je NOD (hoeveel dagen overtijd ben je ook alweer?) niet heel hoopvol meer bent.. :(

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dat is dan vaak bruinig en dit was rood/roze en had net weer roze aan het wc papiertje. Ben al 6 a 7 dagen overtijd....

Geloof nou ook niet meer in een goede bloeduitslag en heb ook hoofdpijn en last van mn rug&buik, alles wijst op een miskraam... :(

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Door het bloedverlies ben ik nog steeds onzeker, maar mn hcg is super goed gestegen van 51 afgelopen vrijdag naar 798 nu!

Ik weet nu niet goed meer wat te denken, maar die gyn zei dat ik zonder echt veel bloedverlies moet proberen (ze zei zelf al hoe lastig dat is) me niet teveel zorgen te maken.

We moeten nu de echo van 2 september afwachten. Het kan nog alle kanten op, maar er is nog hoop!

14. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Wat goed Susanne!!! Dat is echt een hele mooie stijging! Ik tel mee af naar de 2e..

15. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Miss76: de gyn zei al dat ze me blij ging maken, ik wist niet wat ik hoorde! Moet morgenochtend nog laten weten hoe het met het bloedverlies gaat. Ga nu in ieder geval heel rustig aan doen vanwege dat bloedverlies, ga geen zware dingen tillen en/of hele dagen shoppen etc.

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    YAY!!!!!

Dat zijn goede waardes!!!!

bloedverlies is zenuwslopend, heb er zelf 4 gehad tot 13 weken. Ik vond het verschrikkelijk, zat echt huilend op het toilet iedere keer als het gebeurde ... probeer je niet teveel zorgen te maken, maar het is vreselijk moeilijk, dat weet ik.

17. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Strijkkraal: dankje! Hoe bedoel je dat je er 4 gehad hebt tot 13 weken? Me geen zorgen maken is inderdaad heel erg moeilijk, hopelijk stopt het snel en wordt het in ieder geval niet rood! Wat voor kleur had het bij jou?

18. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Hier ook bloedverlies.Alle keren...bij de zwangerschap van m'n dochter(die nu 6 is),bij de twee miskramen en ook bij deze zwangerschap.Met 12 weken zelfs nog een hele flinke bloeding met echt rood bloed.Toch ging het goed.Bloed zegt dus niet altijd wat.Ik hoor het heel vaak bij vrouwen om me heen.Is wel schrikken steeds,maar je waardes zijn echt super goed gelukkig!Garantie heb je niet....nooit helaas,maar het ziet er wel goed uit nu!

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Sorry - ik zie het berichtje nu pas :)

de eerste keer was 4 dagen na de eerste echo. Was rood/roze met kleine stolseltjes. Ik schrok me wezenloos, zat jankend op het toilet. Zeker omdat de miskramen zich ook zo aankondigden. Heb geen oog dichtgedaan, 's ochtend direct om 8 uur de poli gebeld of ik alsjeblief een nieuwe echo mocht hebben. om 11 uur bij de vk op de bank, een kloppend hartje (en wederom tranen, maar dit keer van opluchting). De bloeding hield die middag zo'n beetje op.

De tweede keer was 1,5 week later. Weer rood/roze met stolseltjes. Dit keer niet gebeld, maar hopend dat het over zou gaan gezien het verloop van de eerste keer. Ging over in bruinig/rood met nog steeds kleine stolseltjes en was de avond erop over.

De derde keer was op Schiphol Airport. Wij zouden op vakantie gaan en ondanks onze angst (een vorige miskraam was ook op onze vakantie), toch gegaan. Hadden een uurtje vertraging, maar al door de controle. Geen stoel meer beschikbaar, dus ik heb een uur op de grond gezeten. Toen we mochten boarden trok mijn man mij omhoog en ik zet 3 stappen en voel zo 3 flinke golven. Ik trok wit weg, stoof naar het toilet (was gelukkig nog niet in het vliegtuig) en echt gewoon rood-rood. Als in ongesteld rood met stolsels-rood. En dan moet je het vliegtuig nog in :(.
    11 uur is sowieso al een lange tijd, maar toen duurde het nog veel langer. Zat om het uur op het toilet, en soms werd het minder, soms weer wat meer.
    Toen we aankwamen in het hotel, heb ik die nacht ook niet geslapen. Het werd roze met nog steeds kleine stolseltjes. We hadden afgesproken dat wanneer het die middag niet over zou zijn, dat we dan naar het ziekenhuis zouden gaan voor een echo. Maar het werd gelukkig minder en uiteindelijk hield het op. Heb in de rats gezeten totdat we terugkwam en we een controle hadden bij de gyn, waar gelukkig alles goed was.

De 4e keer was ook weer 's nachts ... en toen ontdekte ik het patroon. met uitzondering van het gevalletje op schiphol, had ik alle bloedingen gekregen na orgasmes ... :) Blijkbaar was mijn bmm zo gevoelig of zat er een zwakke plek, die gewoon ieder keer wat ging bloeden. De gyn heeft ook gekeken of hij iets kon zien, maar niets van dat al. En ondertussen klopte het hartje stug door, dus toen zakte mijn angst gelukkig een beetje.

Schiphol is wss. gebeurd vanwege de kracht van mij omhoog trekken en dan toch iets "kapot" trekken, met je kont op een koude vloer zitten en dan toch weer een gevoelige bmm ... sindsdien weigert mijn man mij zelf uit een bank omhoog te trekken. Hij durft gewoon domweg niet meer ...

Er kunnen 1001 reden zijn waarom je een bloeding krijgt. Het kan goed gaan, het kan fout gaan. Het is gewoon nooit te zeggen

Sterkte!! Ik duim met je mee tot 2 september ...

Oemi vindt dit leuk.
  20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Bedankt meiden, hopelijk is het bij ons geen slecht teken! Maar echt geruststellend is het natuurlijk niet...

Deel Deze Pagina