Wat is dit gevoel? 27 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joanne92, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hallo,
    Ik ben 27 weken morgen en heb al een paar x dit gevoel gehad en vroeg me af wat hey is.
    Mijn meisje is erg druk en soms lijkt het net of ze een scheet laat van binnen (kan ntl niet haha) of net als je telefoon trilt dat gevoel in myn buik.
    Ik wil weten of dames mss weten wat dat gevoel is.. Vrijdag heb ikeen echo en ik ga het zoiezo vragen!

2. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Duurt het ook langer of is het maar even? Want dan kan het wel eens de Hik zijn.

3. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ik denk ook de hik

4. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Soms 2 of 3 x achter elkaar maar is maar heel kort altijd.. Kan op google ook nergens iets over vinden

5. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Jaa, dat heb ik ook. Het is niet de hik want dat weet ik nog van mijn zoontje. Maar het lijkt net geborrel van het vruchtwater door beweging van de baby, denk ik haha

6. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik weet precies wat je bedoeld maar heb helaas ook geen idee wat het is.

7. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik heb dat sinds twee weken ook! Lijken net mijn darmen maar dan op gekke plaatsen ;) Zou het ook omschrijven als scheetjes of borrelend vruchtwater.
    Een vriendin van mij vertelde dat ze ook regelmatig trillingen voelde van de baby. De vk zei dat het niets ernstigs was maar het na de geboorte wel zou herkennen. En de kleine had inderdaad soms een soort van stuiptrekkingen in zijn slaap, zo bleek :)

Deel Deze Pagina