Lage weerstand LF

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisa280887, 17 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Hoi allemaal! Misschien kunnen jullie mij ergens mee helpen...

Wij proberen vanaf augustus zwanger te worden van ons eerste kindje. Begin aug mirena eruit en vrij snel erna een redelijk regelmatige cyclus.

Nu merk ik dat ik na mijn ei steeds zo’n lage weerstand heb. Mijn weerstand is normaal best goed, ik sta voor de klas dus heb/had een aardige weerstand opgebouwd. Vrijwel nooit ‘echt’ ziek.
    Maar dat is nu dus anders! Vooral na mijn ei lijk ik alles op te pikken wat voorbijkomt. Ook mijn energielevel ligt veel lager dan gewoonlijk.

Kan dit komen doordat er zo ‘gewerkt’ wordt in mijn lijf? Weet iemand hoe dit zit?

2. Lisa280887

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.136
    15.663
    113
    Nabij Utrecht
    Dat komt omdat je lichaam iets "vreemd" moet gaan accepteren... namelijk de bevruchtte eicel.
    Als je weerstand niet lager is zou een innesteling nooit lukken, dan is je lichaam "te sterk" om het lichaamsvreemde ding af te stoten.
    Als je weersrand lager is, is je lichaam "verzwakt" en hard bezig met andere dingen en kan het lichaamsvreemde ding snel gaan innestelen ;)

Dus nee. Dat is heel normaal :) (ik had het ook altijd).

Ps... dit betekent dus niet dat er al een bevruchtiging is of innesteling bezig is want ik had het ook in de maanden dat ik onmogelijk zwanger kon zijn ;)

Lisa280887 en Chocoladetaart vinden dit leuk.
  4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.173
    5.147
    113
    Ik heb dit echt nóóit. Betekent dit dat mijn lichaam nooit zaadcellen/een bevruchte eicel zal accepteren? :) @RoGiJuLi

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Herkenbaar hoor ts. Hier is dat ook zo. Ik heb een eigen cyclus met mijn koperspiraal en merk heel goed dat na mijn eisprong mijn weerstand minder is.
    Wat mij wel helpt is nu deze winterperiode vit D en magnesium citaat te slikken en een hooggedoseerde vit C.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.136
    15.663
    113
    Nabij Utrecht
    Nope :).
    Tis gewoon net als met alles... de ene vrouw heeft er wel "last" van en de andere niet.
    De een is misselijk id zwangerschap en de ander niet.
    De ene voelt de eisprong aankomen... en de andere niet.

Zegt dus totaal niet dat er bij jou niks zou kunnen innestelen hoor :)

nizzie86 vindt dit leuk.
  7. Lisa280887

Bedankt voor de reacties! Ik vroeg me al af of het normaal was haha:roflmao:

8. Lisa280887

Nogmaals bedankt voor de reacties! Gaf mij veel duidelijkheid hierover❤️

@Beheer kan dit topic gesloten worden? Bedankt!

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.288
    2.985
    113
    Op verzoek gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina