Hoi dames, Tijdens de mama mazzeldagen heb ik een doomoo buddy aangeschaft. Ben er erg tevreden mee, maar heb er toch een vraag over. Nu is me opgevallen dat hij niet overal even goed gevuld is. Ik weet dat dit komt omdat de bolletjes bewegen, maar ik houd toch nog een stuk lege stof over. Vind het een beetje lastig te omschrijven, maar hoop dat het duidelijk is. Nu heb ik hem net weer op het bed gelegd en ervoor gezorgd dat de vulling overal gelijk loopt alleen bij de uiteinden is mijn buddy gewoon plat. Hoort dit?
Volgens mij als gewicht van je kindje erop ligt vormt het naar het lichaam, En zitten overal die bolletjes ik heb ook een doomoo en effe me neefje laten testen Maar hij vormt zich na het lichaam Of bedoelde je dat niet?
Ik heb niet die maar wel een soortgelijke voedingskussen en ik snap wat je bedoelt, als je m gewoon zo neerlegt houd je vaak een slap stukje over aan de uiteindes, dit is omdat wanneer je ertegenaan zit of m helemaal dubbelvouwt of er met je been op gaat liggen door de druk de bolletjes dan verdeeld worden.. Je zal merken dat wanneer je m dan gebruikt hij dus wel hard is overal door de druk van je lijf Als ie helemaal in de vorm stijf gevuld zou zijn als ie gewoon zou liggen is ie niet lekker te gebruiken, is ie erg hard en kan je m ook niet zo lekker dubbelvouwen! Ik denk dus dat dat gewoon zo hoort..