Ik ben 1.78 en mijn vriend 1.93 en wij hebben ook nooit last gehad van de lage bak. Ik vind het juist ook erg prettig dat je er als je zit zo makkelijk in kijkt. Mijn oudste dochtertje staat er nu op een plankje achter en ook dan is de lage bak juist ideaal. Ze kan er prima overheen kijken en kan haar kleine zusje ook zien! Ze aait haar regelmatig even over haar wangetje, omdat ze er goed bij kan. Volgens mij is de bak ook een van de langste bakken die er zijn (ook al zie je dat er absoluut niet aan af) en dat is ook een voordeel: lange ouders betekent ook vaak lange kinderen! Een klein minpuntje is dat je de boodschappen wat moeilijker in het mandje krijgt, maar dat is alleen met de bak. Met het zitgedeeltje kan je er weer prima bij! En verder rijdt ie ook na 3 jaar nog steeds fantastisch! Ook met een plankje er achter!
Bij ons ook niet perse vanwege onze lengte maar ik vind het er altijd zo raar uitzien als mensen met zo'n heel lage buggaboo lopen. Hier hebben we hem daardoor dus juist niet gekocht.