Lage zaadkwaliteit, wat nu?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mevrouwX, 1 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Fantastisch Kajsa!!! Gefeliciteerd!

2. mevrouwX

mevrouwX Lid

30 jun 2013
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw! Supercool, gefeliciteerd!!!!

3. mevrouwX

mevrouwX Lid

30 jun 2013
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff weer op het wachtbankje! Nog dik anderhalve week....hoe is het met de rest van d dames?

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hier ook weer op het wachtbankje, nog t/m zondag.
    Volgens de arts was vorige week vrijdag mijn ei >20 mm, dus advies dat weekend nog even te klussen.
    Gisteren (een week later) bloed laten prikken en dan moet ik 3 dagen na mijn volgende menstruatie weer bloedprikken. Nou hoop ik natuurlijk dat dat niet nodig zal zijn ;)
    Maar voelde deze x mijn ei niet echt heel goed, dus hoop wel dat het goed gegaan is :(

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames, hier ff n update van onze onderzoeken van vandaag:

Nou we zijn idd wat wijzer geworden!!! De semenanalyse was wederom niks te vinden dus een pesa/TESE behandeling wordt t sowieso voor mijn man!!! Er is bloed afgenomen om de genetische bepaling te checken en dan mag hij in principe al over 8 weken geopereerd worden!! 4juli moeten we terug voor de narcose (kijken of dit allemaal wel kan etc) en dan is 16 sept. De operatie!!! Mocht er eerder een plekje vrij komen dan worden we gebeld!! Dus hebben n kansje dat t mss eerder wordt!!! ;) dan mogen we 1a 2 week daarna al als er zaad gevonden wordt met de ICSI gaan beginnen, maar dan moet ik eerst n maand aan de pil daarna 2 weken 1x per dag n spuit en daarna 2weken 2x per dag n spuit!!! Dan doen ze de punctie en gaan ze meteen bevruchten en dan is er 3 dagen daarna de terugplaatsing dan 2 weken wachten en kijken of je zwanger bent Zo niet heb je een maand rust en dan begint daarna alles weer opnieuw!!!! Dus denk dat de kans dat we dit jaar zwanger raken niet echt heel groot is maar goed we moeten gewoon afwachten!!!

Deel Deze Pagina