Lage zeurende en stekende rugpijn..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleurtjeee28, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Meiden ik weet niet waar ik het zoeken moet van de pijn.. :(
    Zitten, liggen, staan alles doet zeer..
    Helemaal onderaan me onderrug (waar de overgang naar de billen zit) heb ik steeds een zeurende tot stekende pijn.. ik heb het sinds 3 dagen (7dpo) en zit nu dus op 9dpo.
    Wordt er gek van.. pff en dan zakt het opeens weer weg en voor je het weet is het weer terug :(

Heeft iemand anders dit ook gehad?
    En tips om er zo min mogelijk last van te hebben.. graaaaaag!!

Me hondje werkt ook niet echt mee haha, hij wil de hele tijd als ik op de bank zit het liefst op me gaan liggen! In het hoekje net op me buik en me been. Nu heb ik een lief klein jack russeltje van nog geen 5kilo maar tjee wat ligt dat beestje af en toe in de weg als ik me weer eens wil gaan verzitten omdat het weer zo pijn doet.

2. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Hier ook last van me onder rug ben zelf nu 1 dag overtijd.. Ik heb zelf ook spit gehad eerder en klinkt wel zo bij jou als ik de pijnen zo hoor. Als je dat heb moet je gaan fietsen zei de dokter tegen mij.. Maar daar heeft ook niet iedereen zin in haha maar neem gewoon 3x per dag 2 paracetamol en als je diflofinac in huis heb neem die in helpt ook wel goed. Hoop dat je er zo een beetje wat aan heb. Sterkte ermee

3. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Thanks waussie voor je reactie. Ik moest even opzoeken wat spit is. Nog nooit van gehoord. Maar als ik dat lees dan komen sommige dingen me bekend voor, de rugpijn en de plek maar ook sommige niet:
    'Vooral het bewegen kan heel wat pijn doen.
    Van een stoel opstaan of uit bed komen gaat dan heel moeilijk.
    Mensen met lage rugpijn bewegen hun rug zo min mogelijk.
    Soms is het zo erg dat ze hun rug niet eens kunnen bewegen.'
    spit

Dat heb ik dus totaal niet. Maar ik hou het zeker even in de gaten :)
    Ja fietsen met dit weer sla ik toch liever over haha :p

4. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Ja ik heb het zelf ook niet zooo erg gehad haha maar wel dat lopen ook echt zeer deed dat ik niet met een rechte rug kon lopen. Ben je net zo oud vrouwtje hahaha

5. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Bij mij was dit altijd een teken dat mn menstruatie er aan zat te komen...

Deel Deze Pagina