Ik heb me sinds gister aangemeld op het forum. En heb al verschillende onderwerpen gelezen. Ik wilde vragen of één van jullie bekend was met de volgende symptomen, met betrekking tot een eventuele bevalling die dichtbij is? Moe, misselijk, hoofdpijn, en futloos. Kunnen dit symptomen zijn van een naderende bevalling. Ik heb het sinds vanmorgen en heb dit nooit eerder zo gehad. Vandaag ben ik 38 weken en 5 dagen zwanger. Bedankt voor de antwoorden. Groetjes,
Futloos en moe komen mij zeer bekend voor! Hoofdpijn gelukkig niet. Zou wel even contact met de VK opnemen. Kan ook iets met je bloeddruk o.i.d. te maken hebben. Sterkte!
Van misselijkheid wordt ook vaak gezegd dat t bij een naderende bevalling kan horen, een soort laatste zuivering van je lichaam voor de grote klus. Maar: al deze symptomen zijn natuurlijk erg algemeen en kunnen net zo goed iets heel anders betekenen. Ik zou idd ook voor de zekerheid even contact opnemen met je vk, misselijkheid en hoofdpijn kunnen ook bij evt zwangerschapsvergiftiging horen. Zal wel niet, maar beter het zekere voor het onzekere, toch?