Clomid werkt niet

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Anoniem1986, 15 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem1986

Anoniem1986 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik ben eigenlijk op zoek naar meiden die in (soort van) hetzelfde schuitje zitten.

Ik probeer al anderhalf jaar om zwanger te worden. Altijd gevoel gehad dat ik geen eisprong had, negatieve ovulatietesten, rare temperatuurcurves. Toch werd ik elke keer ongesteld, wel onregelmatig, maar over het algemeen niet abnormaal. Sinds juni 2015 zitten we in de mmm. Daar konden ze geen vat krijgen op wat er nu gebeurde in mijn lijf. Er zijn elke cyclus eiblaasjes te zien, slijmvlies is erg dik, oestradiol is hoog genoeg, maar progesteron is altijd laag. Eerst dachten ze dat ze te laat geprikt hadden, maar de gynaecoloog vond het toch verstandig om met Clomid te beginnen. Dit nu drie cyclussen gedaan (2x 50mg en 1x 100 mg). De laatste cyclus is nu ook goed gevolgd door middel van bloedonderzoek en echo's. Weer een eiblaasje te zien van 18 mm, oestradiol en slijmvlies waren goed, maar weer geen verhoogd progesteron. De verpleegkundige geeft aan dat er dan geen eisprong is geweest. Wat er dan wel aan de hand is, weten ze niet.

Donderdag moet ik terug om te bespreken hoe we verder moeten. Clomid verhogen leek geen goede optie.

Zijn er meiden die in hetzelfde schuitje zitten? Of dit ook hebben meegemaakt? Zou fijn zijn om wat ervaringen te delen. Weer een negatief bericht maakt me zo moedeloos..

Groetjes

2. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij is er ook nooit een oorzaak gevonden voor het uitblijven vd eisprong. Ook ik had mooi slijmvlies. Clomid heeft 1x geholpen, daarna niet meer en kreeg ik Gonal F injecties. Dit werkte erg goed, maar mijn progesteron bleef ook laag. Daarom kreeg ik utrogestan ter ondersteuning. De 2e cyclus met beide medicijnen heeft geresulteerd in ons lieve zoontje!

Ik hoop dat ze voor jou ook een oplossing vinden!

3. limburger

limburger Niet meer actief

Ik heb wel eens gehoord van een "luf" eisprong?
    Ben geen dokter hoor maar moet je es Google.

Daarentegen had een arts dit natuurlijk wel eerder al gemerkt.

Ontzettend vervelend voor je!

Deel Deze Pagina