Wanneer is het een stijging

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by maryflair, Aug 1, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maryflair

maryflair Actief lid

Feb 12, 2013
    213
    6
    18
    Hoi

Is je eisprong geweest na een Gemiddelde temperatuur van alle kaartje geweest of gewoon na een stijging?

Normaal heb ik een gemiddelde van 36.7

Nu paar keer laag temperatuur gemeten 36.3 36.4 dan ineens stijging naar 36.6 zou dat de eisprong stijging kunnen zijn of moet je ook naar afgelopen cyclus kijken. Ik slaap nu met airco geen idee of je dan lagere temp krijgt.

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,923
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Met een airco is de omgevingstemperatuur anders. Dat kan (hoeft dus niet) invloed te hebben op je temp.
    Kaartjes vergelijken geeft een goede graadmeter, maar je kan beter per kaartje bekijken of er een eisprong is geweest.

Temp je conform alle regels?

3. maryflair

maryflair Actief lid

Feb 12, 2013
    213
    6
    18
    Wij zijn op vakantie dus het is beetje chaos kwa tijd. Wel redelijk in de buurt maar niet altijd. Vind zo gek dat mijn temp zo laag is ?

Dit is mijn kaartje de fam modus gaat dag 13 aangeven. Maar advanced geeft weer de zelfde dag van de positieve opk de eisprong net als vorige maand. Heb ik nou telkens mijn eisprong tegelijk met opk of heeft fam detector gelijk.

4. maryflair

maryflair Actief lid

Feb 12, 2013
    213
    6
    18
  5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,923
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat gisteren je niet veel kan zeggen omdat je temptijden wisselend zijn en ook een andere omgevingstemperatuur dan normaal.
    Ik zou er vanuit gaan dat je eisprong gisteren/vandaag was :)

maryflair likes this.

Share This Page