Hello hello, Even een vraagje aan jullie. Na overstimulatie is mijn eerste IVF-poging afgeblazen. Ik had toen 150 EH Gonal f. Ik had er eerst een stuk of 16, drie dagen later 24 en uiteindelijk 30 follikels die een week deden over de laatste millimeters, maar toch allemaal rijp werden. Helaas was het te veel van het goede. Nu ga ik over op 112,5 EH. Heeft hier iemand een gelijksoortige ervaring? Hoe reageerden jullie op die lagere dosering? Ben een beetje bang dat dit weer te weinig doet. Bij IUI deed 75 EH namelijk te weinig... Liefs, Botervliegje
Hoi Botervliegje, Hier precies dezelfde ervaring!! Eerst ook gonal-f 150EH gespoten, ook overstimulatie > 30 follikels en poging voortijdig afgebroken. 2e keer overgegaan op 112,5EH gonal-f. Toen (bij mij) idd weinig stimulatie. Uiteindelijk maar 4 follikels. Groei duurde ook heel lang toen bij mij. Wel keer of 8 voor fm geweest toen. Helaas die poging mislukt. Daarna overgestapt in volgende poging op Puregon 125EH, omdat gonal-f geen tussendosering heeft tussen de 112,5 en 150EH. Hierbij 10 follikels weggehaald en een keer of 3 voor FM geweest. Deze ronde voor ons uiteindelijk positief uitgepakt zoals je in m'n banner kunt zien. Hopelijk voor jullie straks ook zo'n mooi resultaat!! Succes!! Groetjes Majo Ps....het wil trouwens niet zeggen dat het bij jou dit keer dan ook langzaam groeit he....iedereen reageerd er weer anders op. Voor zelfde geldt heb jij met deze dosering gonal-f ook 'gewoon' een stuk of 10-20 follikels.
Ik ben van 150IE puregon naar 125IE gegaan en dat was eigenlijk ook nog te veel.......waardoor ze niet allemaal konden doorgroeien. 112,5 klinkt niet gek hoor! xxx Hypo
Bedankt, dames! Kan denk ik niets anders doen dan afwachten... En als er maar heel weinig groeien, dan kan ik misschien toch nog afwisselend 150 EH gaan spuiten, bedacht ik. Heb aan het eind de vorige keer ook afwisselend 150/112,5 gespoten, maar toen was dat te laat. Het rare bij mij was ook dat er steeds follikels bijkwamen, maar die qua groei gelijk werden als de anderen, dus groeispurten maakten. Volgens mij is dat wel positief als er dus niet te veel zijn. Majo: Wat fijn dat je uiteindelijk toch resultaat hebt! Daar gaat het ook allemaal om. Hoop je te mogen volgen! Hypo: Bedankt voor je geruststellende woorden! Hoop dat 112,5 EH goed zal uitvallen... Hoeveel follikels had je bij 150 EH en hoeveel bij 112,5? Ik duim trouwens voor je dat je volgende week een prachtig resultaat hebt!
Vanavond mag de eerste Gonal er weer in! Ben ik blij om, heb al sinds zondag hoofdpijn van de Deca... . De vorige keer werd het beter toen de hormonen erbij kwamen, ik hoop maar dat het weer zo is! Maarreh... zijn hier verder nog meer mensen die ervaring hebben met IVF en 112,5 EH Gonal-f? Ben heel benieuwd... Al weet ik natuurlijk dat elk mens anders is... Dinsdag moet ik weer naar de arts...
Even up... Morgen is trouwens SD 5... De vorige keer had ik met 150 EH op die dag 16 follikels... Ben zo benieuwd hoeveel er nu zitten! Ik laat het weten...
Nou, dan beaantwoord ik 'm zelf maar! Dag 5 groeiden er 20, dag 9 13 á 16! Punctie waarschijnlijk donderdag. Jeeee!!!
Hoi Botervliegje, Met de 112,5 gonal-f is het dus goed gegaan deze keer. Súper!! Zie dat je nu nog middeni de wachtweken zit. Spannend....over 5 dgn mag je testen!! Ik duim voor je!! Groetjes Majo
Yesss! Besef dat ik erg gezegend ben met deze opbrengst. Ik hoop zo dat het is gelukt! Voel alleen nog niet echt iets, maar volgens mij voelen de meeste dames nog niet zo veel rond deze tijd... Jij zit op een ander wachtbankje . Gaat alles goed met de groei van uk?