Moederdag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elmo, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve meiden,

Het is weer bijna zover, moederdag.
    Voor een aantal is het eindelijk een bijzondere dag geworden. Eindelijk een baby'tje in je buik, of in zijn/haar bedje.

Helaas ook voor vele nog steeds een moeilijke dag.
    Zou ik ooit...zul je vaak denken, op deze dag nog meer.

Ik denk aan jullie!

2. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Tja moederdag, inderdaad voor een aantal een bijzondere dag, maar helaas voor velen onder ons vooral een moeilijke dag. Dit had mijn eerste moederdag kunnen zijn, maar helaas heeft moeder natuur anders besloten. Voor ons ook dit jaar geen moederdag en geen vaderdag. En dan denk je inderdaad.. zal het voor ons ooit nog komen? Ooit hoop ik dat het ook voor ons is weggelegd en voor alle andere meiden hier. Ooit komt ons kindje op moederdag lekker bij ons in bed kruipen met een mooie zelfgemaakte tekening of een mooi zelfgemaakt cadeautje. Ooit zullen wij dit grote geluk meemaken. Maar wanneer is ooit? Dit jaar in ieder geval nog niet, niet voor ons....

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    knuffel Miepje!
    hoop dat jullie wens heel snel in vervulling mag gaan!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    een dikke knuffel voor alle meiden die het nu zo hard verdienen!
    Hopelijk hebben jullie ook snel een echte moederdag

5. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Miepje, ik herken het gevoel maar al te goed. Wel moeder zijn maar niemand die het ziet en geen kleintje die over een paar jaar vol trots een kadootje aan mama komt geven.
    Normaal doen die dagen me niks maar dit jaar.... elke moederdag reclame steekt en doet je beseffen dat het allemaal zo anders had moeten zijn.
    Ik denk aan je zondag miepje want voor mij ben jij echt wel een moeder die een extra knuf kan gebruiken die dag!!

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Elmo, wat lief! Ik duim en bid en brand een kaarsje voor iedereen in afwachting en in onzekerheid...!

Dikke knuffel!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Elmo@ Wat ontzettend lief !! Iedereen een dikke knuf.
    Ik hoop en duim me rot voor jullie allen dat we ooit moeder dag mogen vieren!! met leuke en ontroerende tekeningen van onze wodertjes.

8. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Voor jullie allemaal een onwijs dikke cyberknuffel van mij en ook ik blijf hopen, duimen wensen en bidden dat de volgende moederdag ook voor jullie is. Liefs en dikke kroel

9. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Vorig jaar nog en vreselijke dag en nu..... tja het voelt wel heel anders met leven in je buik.

Ik wens dit iedereen zo toe om dit ook mee te maken en hoop dat iedereen ( wishfull thinking) volgend jaar moeder mag zijn.

Hele dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    iedereen hier : een hele dikke knuffel en dat moederdag maar vlug voorbij zal gaan voor jullie! En dat volgend jaar het voor jullie ALLEMAAL een hele bijzondere moederdag zal zijn! wonderen bestaan!!! En dat zien we hier op het forum regelmatig gebeuren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    knufffff

11. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    Wat Lief elmo en andere!Wat bijzonder dat jullie aan "ons" denken. Dank je wel daarvoor!
    Ik vind het echt een verschrikkelijke dag morgen. Vorig jaar dacht ik, volgend jaar hebben we vast een wondertje of zijn we zwanger. Helaas een lege buik!
    Ik wil de (aanstaande)moeders een hele fijne dag wensen en voor de andere succes en bedenk je bent niet alleen!

Liefs

12. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Krijg er tranen van in m'n ogen.
    Als alles goed mag blijven gaan, volgend jaar m'n 1e moederdag :)

Allemaal een knuffel!!

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Het is ook m'n allereerste moederdag morgen... en gun het ook zo hard voor iedere vrouw met een wens...

Eigenlijk verdienen we gewoon allemaal een bloemetje... want ook al ben je nog niet zwanger of heb je nog geen kinderen, in je hoofd ben je al de beste moeder die je kan zijn!

Bekijk bijlage 70624

14. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wat een lieve reacties allemaal!!!!!!

Miepje, :( voel precies hetzelfde........ wij zouden nu ook moeder zijn.........Maar helaas heeft het toch niet zo mogen zijn......... diep in ons hart zijn we toch moeder van onze lieve vlindertjes..... die we nooit meer vergeten.

En samen strijden we verder om in de toekomst 'echt' moeder te mogen worden!!!!

Ik verwen morgen mijn moeder en schoonmoeder maar eens extra!!!

Dikke knufffff

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Miepje, wat heb jij dit ontzettend mooi verwoord! Wat jij schrijft dat herken ik helemaal!

Ik had nu 22 weken zwanger kunnen zijn, maar ook moeder natuur besloot hier niet mee te werken. Mijn baarmoederslijmvlies weigert ook eens waardoor een kindje nooit kan innestelen. Moedeloos wordt je ervan!

Nu zijn we alweer op weg naar IVF en dat is wel de allerlaatste stap en dan denk je... Zou het? Word ik ooit nog Mama? Ik hoop het zo!

Duim en bid voor iedereen hier dat we snel Mama zullen zijn!!

Dikke knuffel!

16. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Lieve meiden,

Ik hoop dat jullie volgend jaar toch allemaal een moederdag mogen meemaken als moeder!! Ook al zijn we het allemaal in ons hart en hoofd!!

Veel liefs

17. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een dikke kus voor jullie allemaal!

18. he meiden ook hier helaas veel erkenning..
    zit nu op mijn werk.. slaapdienst.. moet eerlijk zeggen best lekker..
    in de kerk word er vaak aandacht aan besteed leuk en moet ook vooral gebeuren. maar o wat ben ik blij dat ik mag werken..

meiden .. we blijven hopen.. dat ook wij ooit moederdag mogen vieren.. en niet voor onze moeders en schoonmoeders. maar voor ons zelf.. maar ook hierin wil ik onze mannen niet vergeten.. dat het voor hun ook ooit eens vader dag mag zijn..

mijn gedachten gaan ook uit naar die meiden die hun moeder al moeten missen.. lieverds ik denk aan jullie..

hier gaan we vol vertrouwen naar de 2e icsi..

lieffs Yippie..

elmo thx!!

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Elmo, heel mooi en goed topic!

Voor alle dames die hem kunnen gebruiken een hele dikke knuffel!
    Ik zal morgen ook zeker aan jullie denken!

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Wat lief Elmo!

Ik zou in september uitgerekend zijn, ook helaas mag ik dit niet meemaken :(
    Het doet nog elke dag zo'n zeer!
    (Mans heeft de bevallingsdatum nog steeds in z'n agenda staan)

Gelukkig zijn we gezegend met een mooie lieve pleegdochter voor wie we hopelijk nog heel lang mogen zorgen!

Iedereen een hele dikke knuffel!!!
    Liefs Mounia

Deel Deze Pagina