Ik zit nu op 14 dagen na de insemintaie( 1e IUI) en 15 dagen na Pregnyl. Ik heb al genoeg omo witte testen gehad en was bang dat het nu weer zo zou zijn. Maar ik zag na twee minuten toch een streepje en na 5 minuten nog steeds(Kruidvat 2 voor 5). Streepje is niet heel duidelijk maar mijn man zag hem ook! Ik heb volgens mij wel 5 druppels urine gebruikt ipv 4, zou dit van invloed zijn op de test? Kan het ook kloppen dat de streep nog zo licht is hoewel ik nu ál'op dag 14 zit na inseminatie? Ben benieuwd wat jullie denken! Liefs Linda
Ja dat weet ik niet.... Ik heb alleen nog maar testen gedaan die altijd witter dan wit waren. Zou ik met middag urine zo'n clear bue test met zwangerschapsindicator al kunnen gebruiken? Of moet ik echt wachten tot morgen?
ik heb goede hoop voor je! bij mij bleven deze testen echt witter dan wit als ik niet zwanger was.....
Nou, ik zie toch wel degelijk een roze streep hoor!!!! En ook bij mij bleven de testen altijd hagelwit toen ik niet zwanger bleek. Dus ik geef je goeie kans Spannend hoor!!
Bedankt voor jullie reacties! Kon het niet laten dus toch maar even al de cler blue met indicator gedaan en deze zegt; Zwanger 1- 2 weken!! Kan het niet geloven, zou het dan toch echt zo mogen zijn!