wat voor soort bh???

Discussion in 'Zwangerschap' started by maryam27, Jun 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maryam27

maryam27 Bekend lid

Jan 31, 2010
    531
    0
    0
    Dag dames,

Ik ben inmiddels alweer 23 weken gaat nu heel snel met mijn buik, ik heb best een hoge buik.
    Ik zit de heledag op kantoor, en ik zit niet bepaald rechtop ofzo, toch wel een beetje gebogen, nu het probleem is, dat mijn beugel van mijn bh steekt in mijn buik (baarmoeder eigenlijk) en dat doet zo'n pijn.
    Is dit herkenbaar bij iemand?:(
    En hoe hebben jullie dit opgelost?

Hoop dat ik wat reacties krijg.

2. Beeps

Beeps Bekend lid

Dec 15, 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    ik ben nog niet zover, maar heb wel al grote(re) pijnlijke (.)(.)

Marlies Dekkers heeft goede en mooie zwangerschapslingerie.. dan loop je er ook nog mooi bij!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,801
    113
    Ik heb al mijn voedingsbh's aan.

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Ik ben ook nog niet zo ver, maar kan mijn eigen bh's al niet meer aan. Nu heb ik als tijdelijke oplossing een goedkope meegroeibh, maar zodra ik terugben van vakantie toch maar even voor iets anders kijken. Wil het ook niet te duur maken aangezien ik nu al 2 cupmaten ben gegroeid en ik merk dat ze nog niet stilstaan. Anders had ik nu denk ik voor een bh gekozen die je ook als voedingsbh kunt gebruiken.

5. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik koop altijd gewone bh's bij de hunkemoller in een maatje groter. Een ander model wil ook weleens helpen. Die heb je voor een euro of 18, helemaal niet duur en toch gewoon leuk. Mij zal je echt niet dood vinden in die kontlelijke meegroeibh's.
    Als je beugel prikt zal je bh wel niet goed passen. Ik zou gewoon een stapel bh's mee het pashokje in nemen en kijken wat lekker zit bij allerlei gekke bewegingen.

6. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    In het begin van deze en in mijn vorige zwangeschap kocht ik mijn (beugel) bh's gewoon een paar maten groter.

Ondertussen zat het echt niet lekker meer en heb ik bij de hema 2 meegroeibeha's gekocht. Gewoon simpel zwart en wit voor 10 euro per stuk. Bij hunkemoller een paar leuke onderbroekjes erbij gehaald zodat het wel een beetje matched.

succes

7. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    hier zul je wel niet vrolijk van worden,maar ik heb hier ook veel last van gehad.
    als ik stond ging het wel,maar zitten was een ramp.
    een beugel bh,grotere maten,staken in mijn buik,en meegroei bh's rolden telkens een beetje om,of ze nou strak of los zaten,ik kon niks meer aanhebben.
    mijn huid onder mijn borsten was ook kapot.
    thuis draag ik nu strakke hempjes,en als ik bezoek krijg,of ergens heen ga heb ik een bikini topje aan.
    de stof is wat zachter,en hij snijdt niet zo.

succes ermee

8. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Uit die beugels!
    Ik ken het probleem en draag daarom de voedingsbh's die ik nog had van de zwangerschap van mijn oudste.
    Is wel goedkoper dan eerst meegroeibh's en dan voedingsbh's. Ervanuitgaande dat je borstvoeding gaat geven natuurlijk.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,801
    113
    Ja dat heb ik dus ook. Ik vind de voedingsbh's echt super fijn zitten nu.

Ik heb bij Isabelle toen best leuke gekocht dus het hoeft er helemaal niet lelijk uit te zien.

View attachment 81399

Ps; op het plaatje ben ik niet hoor, ha ha

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Hier al sinds 6 weken een meegroei-bh aan, m'n gewone bh's pasten niet meer (en nu al helemaal niet). Heb ze af en toe nog een dagje aan als deze bh in de was zit (moet nog op zoek naar voedingsbh's)..

11. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    EspaƱa
    Ik had gewone bh's zonder beugels gekocht, niet zo charmant, maar zat heerlijk..

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier sinds ik zwanger ben ook geen beugelbh's meer.
    Bij 6 wk bij de hunkemoller wat sportbh's gekocht, die je kan verstellen, dus soort van meegroeibh's

13. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

Jun 1, 2010
    1,153
    0
    0
    Mijn beha's pasten al vrij snel niet meer.

Ik had toen 1 meegroei BH van Anita gekocht (met beugel) en 1 voedingsbeha van prenatal eigen merk, zonder beugel.
    Die van Anita was wel duur, maar ik heb er veel profijt van. Hij geeft lekker veel steun en heeft een beugel. Maar de stof loopt een stukje door onder de beugel zodat je die stof gewoon om kunt vouwen onder de beugel, op die manier heb ik er geen last van. Dat is een aanrader dus! Anders kan ik die beugels ook echt niet hebben joh!

Verder je schaamte voorbij en gewoon lekker voedingsbeha aan zonder beugel. Alles voor comfort vind ik.

14. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Sinds mijn 1e zwangerschap tot nu toe heb ik mijn voedingsbh aan.. Ze zitten wel fijn.. Na mijn zwangerschap kon ik geen bh met beugel meer aan..

Share This Page