FF en early pregnancy signs spotter

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Elance, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elance

Elance Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,448
    1
    38
    Hoi dames!

Ik gebruik nu voor de eerste maand FF en ik vind het fantastisch, hopelijk is het gelijk ook de laatste maand, wie weet :p

Vandaag is mijn oog erop gevallen dat er een 'early prenancy signs spotter' opzit.
    Wat een leuk dingetjes is dat zeg :D

Vandaag staat hij bij mij op 15ptn, en ik ben eens benieuwd hoe dat bij jullie staat. Toch ook weer iets leuks om over te kletsen adhv je temp kaartjes hé ;)

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Is dat alleen voor de vip leden? Ik ben namelijk geen vip lid.

En ik zit ook nog voor/tijdens mn ei. Zal het eens in de gaten houden straks na mn ei.

3. Elance

Elance Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,448
    1
    38
    Ik ben ook geen VIP member. Hij doet dit pas vanaf 3 DPO geloof ik op basis van de 'specific' signs die je ingeeft als je je temp wil ingeven.

Dan gaat hij kijken naar de temperatuurkaartjes van zwangeren en wat zij voelden op dezelfde DPO-dag.

Voorbeeld bij mij:
    Frequencies of your top signs on pregnancy charts at 6 DPO:
    Tender Breasts:20.9%, Gassy:11.2%, Nausea:8.6%, Skin Break-Out:5.7%, Constipation:3.6%

Ja mijn darmen zitten een beetje dicht gelijmd tegenwoordig (anders nooit :$) vandaag dag 3 nog niet naar wc gekunnen maar denk dat het vanavond wel gaat lukken (;)), normaal kan ik minstens 1x per dag. Haha en bijgevolg dus beetje gassy hé :D

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Zit bij de app voor op je telefoon, niet gewoon op de site volgens mij.

Toen ik zwanger bleek stond ie op 69 punten ofzo. En dat was op 10-11 DPO.

5. Kensho

Kensho Niet meer actief

Ik heb het wel gewoon op de site, alleen ik heb ook een VIP membership, dus weet niet of het er ook bij komt als je geen VIP bent.

Ik zit vandaag trouwens op 8 pts. :D

6. Elance

Elance Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,448
    1
    38
    Owkeej dat wil dus al wat zeggen hé op 4 dagen nog 54 punten te verzamelen ;)

Het is natuurlijk geen exacte wetenschap hé, maar ik vind best gaaf om het eens te bekijken en als je die punten dan iedere dag omhoog ziet gaan is dat wel fijn :D

7. Kensho

Kensho Niet meer actief

Weet je dat zeker, want de eerste maand (eerste 30 dagen na aanmelding) ben je gratis VIP. Je verteld dat je nu pas begonnen bent bij FF, dus dan zou je wel VIP zijn toch.

8. Elance

Elance Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,448
    1
    38
    Ow ja dat is ook weer waar natuurlijk ;)
    Muts dat ik ben :p

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik ben volgens mij nooit voorbij de 50 punten gekomen, nu kijk ik er niet meer naar.

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    Noord-Holland
    De "sign cloud" is ook wel grappig (onder Analyses>Comparing To The Community)

11. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Hé jammer... Ik heb me in 2010 aangemeld, toen ook gebruikt en nu dus weer. Ik heb heb de afgelopen 5 dagen wel de trial vip membership gehad. Helaas sinds vandaag afgelopen.

Ik weet niet hoeveel het kost om vip te worden. Maar ik heb dan ook geen creditard oid dus dan houd het al op :(

12. Elance

Elance Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,448
    1
    38
    Hé ja die is best leuk :)
    Heb net even een chart overlay gedaan met iemand die zwanger is en het is bijna identiek... Zij teste op 10DPO positief. Ik was ook al van plan om dinsdag op 10DPO eens te testen dus dat wordt spannend :D

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    Noord-Holland
    Dat vergelijken doe ik ook niet meer, er is meestal wel een kaartje te vinden dat past....en dan loop de mijne weer net anders af.
    Hopelijk blijft de jouw beter passen :)

14. DNA86

DNA86 Actief lid

Nov 25, 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ik had vorige ronde 70 pts, maar toch ongesteld geworden helaas :(

Nu zit ik op 40 pts op 9 dpo...

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik had mijn eerste dagen ook een vip account en ook punten. Tijdens die ronde werd ik zwanger en had ik op de dag dat ik testte 79 punten geloof ik.

16. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja dat is inderdaad grappig.
    Vind het soms alleen wel lastig om bepaalde symptomen goed in te voeren. Zoals vorige cyclus had ik vaak last van steekjes.
    Ja onder welke naam hebben ze dat daar nu in staan?

17. Kensho

Kensho Niet meer actief

Bij +Add/Remove Signs staat "Uterine Twinges" en die moet je hebben als je steekjes in de baarmoeder voelt.

Vandaag 6 DPO en 16 pts. :) Maar ik heb ook altijd een hoge score rond 10 DPO zonder zwanger te zijn... Zegt dus niks, maar wel grappig. :D

18. Elance

Elance Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,448
    1
    38
    Hihi, hier vandaag 7DPO en eigenlijk alleen nog maar last van pijnlijke boobies, en hij zegt 23ptn.
    We're going up :p

Ja tuurlijk bestaat de kans dan nog dat je ongesteld wordt, maar ik vind het wel leuk om dat iedere dag te zien stijgen :)

19. Kensho

Kensho Niet meer actief

Woehoe!! *doet een vrolijk dansje!* :D

20. Yris

Yris Niet meer actief

Je krijgt bij het aanmelden idd 40 gratis Vip dagen, toen ik zwanger was had ik over 80 punten :)

Share This Page