Hallo, Voordat ik de vraag stel een inleiding, zal het proberen kort te houden. 14 dec 2012 gecurreteerd, vruchtje was gestopt met groeien op 6 weken. 3 jan 2013 weer ongesteld geworden. Wij wilden niet zwanger worden ivm met een stollingsonderzoek die ik moest laten prikken ( was mijn 3e miskraam) 28 jan 2013 zou cyclus dag 28 zijn. Ik voelde aan mijn lichaam dat er iets aan de hand was en heb toch een test gedaan.. en dit was een positieve test. ( rekenfoutje en 1 keer onveilig gedaan) Ik ben op 31 jan bloed gaan verliezen. Dit begon ligt roze en werd erger. Op 7 feb naar het ziekenhuis geweest en een echo gekregen. De gyn vertelde dat ik een vroege miskraam had gehad. Hij zag nog een verdikking van 3,7 mm en zag nog wat vocht. 8 feb bijna geen bloed meer. Ik dacht het is klaar en ben dat weekend wel met mijn man naar bed geweest. Toen is het bloeden meteen weer begonnen en niet gestopt. Sinds gister verlies ik echt best wel wat bloed en het is echt vers bloed zeg maar. Ik heb ook steken aan de linkerkant van mijn buik. Is dit normaal? Hoelang kan en mag zoiets duren? Het is duidelijk dat wij 3 maanden niet zwanger gaan worden ivm de bloedonderzoeken. Ik hoop dat er een antwoord is. Groetjes
Hoi, Het kan zijn dat je cyclusnonregelmatig is en dit weer een menstruatie is. Door de miskramen is een ontregelde cyclus heel normaal. Ik durf het natuurlijk niet met zekerheid te zeggen of dat het ook is. Anders toch contact met de gyn opnemen. Groeten evelien
Dank je wel voor het antwoord. Ik heb maandag weer een afspraak omdat het bloeden inderdaad niet stopt. Ben blij dat we geholpen worden in het ziekenhuis. Dit is nl al de 4e keer dat het mis gaat. Zwanger worden is het probleem dus niet. Bedankt! Groetjes
Wat rot zeg. Geen erfelijke dingen in de familie? Misschien dat je leeftijd een rol speelt? Heb je al onderzoek laten doen?
Ik ben 28..zal mijn leeftijd vast niet zijn? Chromosoomonderzoek loopt..uitslag 2maanden. In april kan ik voor stolling en trombose. Moet 12wkn na miskraam. Als daar niks uit komt zal ik wel horen wat de volgende stappen zijn. Je denkt altijd dat het een ander overkomt.. Helaas ons dus ook. Hoop dat het goed komt. Groetjes.