De titel zegt het eigenlijk al.. Zijn er op dit forum moeders die kindjes hebben die ook geen brood eten omdat ze het simpelweg niet lusten? Mijn jongste is 1 jaar en 3 maanden en eet geen brood. Soms een korstje, maar zodra ze brood in d'r hoofd heeft spuugt ze het ook weer uit. Ik vraag me echt af of zij ooit brood gaat eten
Uggh brood hihi je kent mijn mening al. Wat eet/lust ze wel als vervanging van brood ? Cracotte al weer geprobeerd ? Hebben ze in NL niet brood met een smaakje of iets ? In spanje lustte ik het brood wel graag en at ik het zelfs droog. Smaakt een beetje als die melkbroodjes van de AH.
Haha ja Ikdus, jouw mening weet ik hoor Heb echt al van alles geprobeerd! Had hier al een keer een topic over en mensen hadden allerlei ideeën aangedragen. Heb ik allemaal in huis gehaald en nu staat het te verpieteren Geef haar nu een fles melk met bambix 12 mnd erbij. Maar goed, een boterham eten vind ik net zo handig en praktisch eigenlijk...
Mijn zoontje eet ook amper een boterham. Ik maak wel eens tosti's klaar dat lust hij wel. Craqouts lust hij wel graag maar na een paar x is hij daar ook op uitgekeken en moet ik weer tijdelijk iets anders verzinnen. Rijstwafels eet hij dan soms of een bordje bambix. Tussen de middag geef ik soms gewoon warm eten ... tja je moet toch wat? hij is dol op warm eten dus dan maar wat groentes zodat hij toch lekker eet.