Baby's eerste jasje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door rjdn12, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ha meiden,

Ik ben opzoek naar een schattig eerste jasje/vestje voor ons meisje.
    Wie heeft er leuke tips waar een leuk jasje te vinden is.

Showen mag natuurlijk ook:D

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik vind de vestjes van Noppies altijd super mooi. Lekker zacht ook!
    O.a. te koop op kleertjes.com

3. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Ik had voor mijn dochtertje een vestje+broekje van zacht velourse stof in het licht roze. Dit was haar geboortepakje. Deze had ik gekocht bij de h&m. Daar hebben ze overigens meer van dat soort pakjes met die zachte stof.

Als jasje had ik ook een soort wit vestje. Ook van ongeveer hetzelfde soort stof maar dan ietsje dikker dan een "gewoon" vestje. Het jasje had ik gekocht bij Brouwer van het merk Bakkaboe.

Voor mijn tweede kindje heb ik laatst een vestje gekocht van Lief.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    bij de zeeman hebben ze soms ook érg schattige jasjes/vestjes... Die van m'n dochter (okt 2010) kwam daar ook vandaan. Maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe het nu is....

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb een jas en 2 vesten van c en a erg leukkkkkk

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Geen jasje want die trek ik haar toch niet aan de eerste tijd maar wel een heel zacht vestje van de Zeeman, en daar hangen er meer, ook van die 'berenvestjes', daar houd ik zelf niet van maar misschien jij wel :)

7. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb zelf een vestje die wat dikker is voor mijn kleine man gekocht. Was bij de c&a in de aanbieding voor maar 9 euro geloof ik. Het is wel gewoon een wit vestje, maar wel erg fijn en de binnenkant is roze of blauw (capouchon ook)

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb van mijn moeder een rood vestje gehad van de v&d. Is van nijn&co. Ik vind hem wel erg schattig! Kan even geen foto vinden. Binnenkant is grijs-wit gestreept. Ik weet niet wat het wordt dus ja dan is het ook best lastig verder.

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    dit is het jasje/vestje voor ons prinsje!

lijkt me toch wel fijn want je weet natuurlijk niet wat het weer doet..

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    noppies idd, of de newborn-lijn van Prenatal.

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik heb bij de Primark een dik vestje gekocht wat de eerste tijd als jasje kan functioneren mocht het nodig zijn.

12. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb een dik, zacht vestje van Zeeman (als jas). Dunne vestjes met capuchon (als trui) heb ik niet voor het begin, want dat ligt niet lekker.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Tot maat 80 nooit jasjes gehad, alleen vestjes. In de winter een gevoerde. Ik had er verschillende. Okaidi, Ralph Lauren, Little Feet, Kids case. Hartstikke handig.

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
  15. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ik heb vestjes (dikkere) gekocht bij de HEMA. ze zijn aan 2 kanten draagbaar. ook heb ik een vestje van Nijntje van de prenatal nog wat dikker en aan 2 kanten draagbaar.
    heb in het begin een veloers vestje gehad van de H&M eerst een bruinige/creme want wist niet wat het werd. daarna een lichtroze gekocht. ze liggen in het begin toch nog in de wagen met een deken en in de mc met een omslagdoek dus erg dikke jassen niet nodig. met deze kou heeft ze nu een berenpakje aan, staat wel heel schattig!

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.878
    113
    Noppies, H&M, Hema, Prénatal en soms Zeeman inderdaad. :)

Of Z8, maar die heeft voor meisjes in de wintercollectie nu alleen een soort trenchcoatachtig gevoerd vest, voor jongens hebben ze wel een kort gevoerd vestje. Ik heb voor de baby een tweedehands kort gevoerd vestje van een paar seizoenen geleden van Z8 gekocht. J. heeft hem ook gehad in een grotere maat, ideaal ding. :)

17. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik had er een van petit bateau, een witte.. Heel zacht, lijkt heel erg op het model van Wonderbaby. Stond zo lief!

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Superrrr schattig eliesje!!

Deel Deze Pagina