daar was ik wel benieuwd naar, ik heb namelijk altijd problemen met de speen waar de pap door moet, ik gebruik het meest de avent flessen, maar de driestanden-speen gaat hoe dan ook te snel. Ik heb pap voor baby's vanaf 7 maand, dus met granen enzo. Heb geen s-flessen van difrax meer, want de L-speen verstopt ook nog wel eens. ik maak de speen van avent wel eens groter met een hete naald, maar dan ontstaat er altijd een scheurtje die uiteindelijk na een paar keer gebruikt te hebben verder scheurt.
Ik geef de 1.2.3 speen van avent en dat gaat harstikke goed! Kan je anders niet speentje met 3 gaatjes geven,want speen nummer 1 van de 1.2.3.speen is met 4 gaatjes. Geef jij een hele fles van die pap,dus 200 cc flesvoeding met 6-7 schepen bambix of geef je eerts de helft op een lepel en de andere helft in de fles,ga er namelijk ook mee beginnen. Succes
Ik geef Bambix (3 eetlepels bij 190+6 nutrilon) met de 1/2/3 speen van Avent, ik begin bij 2 en als het lang duurt ga ik naar 3.
eerst gaf ik rijstebloem tot 6 mnd met difrax later avent. toen bambix met 3 standen speen van avent en nu brinta met lepel
Klopt, da's een nadeel. Ik doe het meestal in een diepe kom, dan blijft het iets langer warm. Er zijn ook bordjes die warm blijven, geloof ik. Maar Bastian eet het ook als het niet meer warm is, maakt hem niet zoveel uit.
etos heeft toch van die namaak avent flessen, past die dan ook op avent? want daar heb ik al meer over gehoord
@Sim: Ik gebruik de speen op een fles van Difrax en dat past prima. De flessen van Etos ken ik niet. O ja, ik geef trouwens Bambix.
die bordjes zijn wel erg handig ja daar deden wij het altijd in met de eerste en later zijn avondeten ook bleef het lekker warm
Ik geeft nutrix met de m speen op de s-fles van difrax... De 123 speen van avent gaat veel te snel.. Meneer heeft hem dan in 5 minuten leeg...
ik geef dus ook bambix daarom wou ik ook weten welke pap er door past zeg maar gebruik je die smalle s-fles van difrax?