leuk babyservies gezocht!

Discussion in 'De babyuitzet' started by guppie81, Nov 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik had de bordjes van lief! willen kopen, maar ze hebben de blauwe bordjes niet meer. Ik zoek me een ongeluk, maar vind niks echt heel leuk. Het liefst wil ik dezelfde bordjes en kommetjes, maar dan in jongens,- en meisjesversie. Hoeft niet perse heel goedkoop te zijn, leuk is belangrijker. Prenatal vind ik niks, wehkamp vind ik mwah en hebben alleen sets. Beetje duur als ik 4 borden en 4 kommetjes wil hebben. Als ik echt niks beters kan vinden ga ik wel voor de jip en janneke bordjes van Hema, maar liefst iets wat nog leuker is.

Help?

2. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,138
    0
    0
    GreenGate.....
    Ik ben er helemaal weg van maar is wel veel bloemetjes dus je moet er van houden ;)
    Alhoewel, ze hebben ook een leuk jongenssetje.
    Ieder jaar, meestal zomercollectie, komen ze met een melamine-lijn. Maar via vele webwinkels is zowel de nieuwe als onderdelen van de oude collecties te koop.
    Zoek maar eens op google-afbeeldingen en dan zie je wel afbeeldingen van GreenGate servies.

3. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,138
    0
    0
    Ps. als je bij google-afbeeldingen "kinderservies" intypt, komen er sowieso veel afbeeldingen in beeld. Je kan vervolgens zien waar het verkocht wordt. Misschien vind je zo iets wat je leuk vind!

4. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Heb je voor LIEF al gekeken bij Douw Egberts? Die hebben het ook in de collectie. Kun je ook zonder punten kopen.

5. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
  6. lievebeeb

lievebeeb Actief lid

Mar 17, 2010
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien hou je er helemaal niet van..
    Maar is het niet leuk om gewoon witte borden te kopen en deze te beschilderen.. of je kids het zelf laten beschilderen?

Erg leuk om te doen.. en dan is het echt hun bordje!

Succes!

7. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Heb na een tip hier van Tassie op Vanalles setje van barbapapa gekocht voor Sinterklaas: leuk!! Bedankt voor de tip

groetjes

8. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Graag gedaan! :D

9. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,138
    0
    0
  10. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Sesamstraat van 't Kruidvat, met muisjes bij IKEA, Nijntje bij V&D (en bij dauwe egberts winkel met bonnetjes, hi hi) en verder een keukenwinkel. Daar hebben ze ook vaak de mooiste dingen!

Share This Page