Hier de laatste keer in een huisje met verplicht beddengoed, heb toen molton kussenhoezen meegenomen voor onder de kussenslopen. En gewone hoeslakens omdat je altijd van die vreselijke verschuivende gewone lakens krijgt. Dus die over de gehuurde lakens gedaan, 2 lagen voelt net iets hygiënischer Maar je moet er vooral niet te lang over denken hoeveel mensen er al in zo’n bed gelegen hebben en wat erin gebeurt is
Dit is geen hotel, een tent dus appels met peren. En naar een hotel neem ik sws mn eigen kussen plus sloop mee.
Als ik van ons alle 5 de zomerdekbedden mee moet nemen en kussens is dat echt een enorm pak. Die van ons dan tenminste... Dan kan ik nog beter 5 slaapzakken meenemen. Maar dacht dat dat misschien te warm zou zijn.
Goed idee! Ik had al gekeken bij de action maar kon geen lakens vinden. Morgen even kijken bij een andere action nog.
Maar als je ieder jaar op vakantie gaat, gooi je ieder jaar een volledige set aan beddengoed weg? Hoe snel slijt jullie beddengoed dan? Wij doen echt járen met ons beddengoed…
Hoeslakens gaan hier ongeveer een jaar mee, dan wordt het elastiek minder. Oude dekbedovertrekken heb ik nog een voorraadje van liggen dus kunnen even vooruit Ik koop nooit dure overigens, Hema, wehkamp en dan als het 2e gratis of halve prijs is. Die worden misschien ook wel wat sneller vaal.
Enkel een lakentje lijkt me echt heel fris voor een nacht in een tent/ caravan. Wij hebben jaren terug ook in een tent geslapen en daar sliepen we gewoon onder een dekbed in de nacht. Koelde enorm af in de nacht. Ik weet alleen niet meer of we dit nu zelf hadden meegenomen. Ik denk het wel. Volgens mij zit het er in tenten nooit standaard bij. Wel lagen er toen fleecedenkens meen ik me te herinneren.