hallo allemaal!! ben nu over de helft met mijn zwangerschap van ons tweede wondertje!! het wordt deze keer een jongetje!! we hebben een schat van een dochter!! nu merk ik dat ik al meer dan 20 weken denk van.....ow we hoeven bijna niets te kopen, als een nieuwe kamer voor onze dochter!! ze krijgt een grote meiden kamer, die na onze vakantie helemaal af zal zijn! en natuurlijk de kleding voor ons manneke zal gekocht gaan worden!! maar zijn er verder nog dingen/spulletjes die aangeschaft moeten worden bij een tweede die ik misschien totaal over het hoofd zie!!? misschien kunnen jullie helpen en tips/ideeen geven, of iets waar ik rekening mee moet houden!! alvast bedankt!!
wij hebben een zoontje en krijgen nu een dochter.. (schelen anderhalfjaar zometeen) wat ik dus heb moeten aanschaffen * nieuwe kamer zoonlief * kleertjes voor dochterlief * nieuwe hoeslakentje *nieuwe dekbedovertrekjes * nieuwe wandelwagen ( duowagen) * nieuwe luiertas ( grotere zodat er spul voor 2 kindjes in kan) * nieuwe babyfoon ( gebruiken die van zoonlief nog steeds op zijn kamer) *nieuwe maxi-cosi, die van zoonlief was echt helemaal "op" die had ik van mijn schoonzus gekregen, *flesjes+spenen overigens hebben we de kamer van zoonlief gekregen van mijn ouders en veel babykleertjes voor een meisje van mijn zusje die in januari bevallen is van een meid.
Hier een nieuwe kinderwagen gekocht en nieuwe kleertjes aangezien dit een zomerkindje is en mijn andere zoontje in de winter geboren is. Verder nieuwe flessen en wat nieuwe hydrofielluiers. Verder eigenlijk niks nodig maar wel wat kleine dingetjes gewoon voor de leuk gekocht.
dit hebben wij gekocht: wagen+maxi cosi nieuwe kamer voor alyssa flesjes wat kleertjes paar washandjes+hydrofiel luiers beddengoed voor de wieg (die hadden we bij alyssa niet) nieuwe aankleding voor de babykamer liefs doris
Wij hebben tot nu toe gekocht: - nieuwe kinderwagen, met meerijdplankje (die we bij ons zoontje hadden gebruikt beviel niet zo goed, dus die hebben we weggedaan) - kleertjes (we hebben een zoontje en krijgen nu een dochter - nieuwe slaapkamer voor zoonlief - beddengoed (lakentjes, dekentjes, slaapzakjes, enz.) - boxkleden (we hadden blauwen en wilden nu echt meisjeskleden) - extra aankleedkussen + hoezen daarvoor Dat was 't volgens mij wel, maar ik denk dat er nog wel wat meer bij gaat komen. Ik vind het zo leuk om nu alles in 't roze te kopen .
Lees even mee want ben ook benieuwd! Hier dacht ik voorlopig ook alleen aan een plankje voor de wandelwagen, een slaapkamer en een tweede babyfoon...