Hoe is de kwaliteit van de wieg en ledikant lakens van de Hema? Ik heb nu van Cotton baby gekocht deze kosten zo rond 25 euro per stuk ontzettend duur dus.. nu overweeg ik dus om die van hema te kopen die zijn stukken goedkoper. Heeft er iemand ervaring?
Ik heb er goede ervaringen mee hoor! Gebruikte ze voor wieg, kinderwagen en de grotere voor het ledikantje en we gebruiken ze straks voor de tweede beeb gewoon weer! Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik zelf geen lakentjes heb van Cotton baby, dus ik kan niet vergelijken natuurlijk
Prima kwaliteit hoor! ik heb die voor de wieg nu in gebruik, ze zijn naar mijn idee wel groot! Haha maar dat hoort mss wel zo
Ik vind ze ook prima. Gebruik ze voor de wieg en voor het ledikant heb ik ook een overtrekset. Is ook top.
Prima kwaliteit, ik vind alleen de ledikant lakens wel erg smal om mijn wiebelkont goed in te kunnen stoppen.
Ik heb hier lakengoed van HEMA en Jollein, allebei erg fijn! Ik vind HEMA over het algemeen oerdegelijk, basic, en voor een mooi prijsje! Niks op aan te merken!
Goede kwaliteit. Heb ze nog niet in gebruik maar ze komen veel minder gekreukt de was uit dan de duurdere lakentjes die ik heb, ook voelen ze zachter..
ik gebruik nu wiegdeken en wieglaken van de hema en dat bevalt goed, prima kwaliteit en ziet er mooi uit na het wassen.
Prima kwaliteit hoor. Heb eigenlijk al het beddengoed van de hema voor het wiegje, reiswieg en het ledikantje. Het blijft er mooi uit zien, ook als je het voor meerdere kindjes gebruikt.