We hebben een geboortekaartje uitgezocht met wereldbol erop... en zoeken nu dus een korte tekst/ gedichtje over de wereld... ik vind de wereld stond even stil, een wonder werd geborden... jij heel mooi maar die hebben vrienden al op de kaart gehad. --------------------------------------- bij onze zoon hadden we: verre landen zijn bijzonder maar het allergrootste wonder is nu heel dichtbij, want dat wonder, dat ben jij! voorop een kangoeroe... waren net in australie geweest alle ideeën zijn welkom aan de binnenkant van het kaartje komt een foto van de baby,met daarbij een gedichtje
De wereld is mooi! Proef het leven! Ontdek je wereld lieve Welkom op de wereld lief ventje! Hallo kleintje, welkom op de wereld! Voor de wereld ben jij zo klein, voor ons ben jij de wereld! Ons kleine meisje is klaar om de wereld te ontdekken! Jij kleurt de wereld! is geboren! Zo klein in de wereld, de wereld voor ons... De wereld is er voor jou en met jou een stukje mooier Dit heb ik online gevonden.. maar is het niet helemaal... mag (hoeft niet) best wat langer zijn
De wereld is er voor jou en met jou een stukje mooier Laatste stukje vind ik wel mooi, je kan er eventueel een stukje uithalen wat je mooi vind. Als je googled moet je vast wel iets kunnen vinden. succes
ik weet dat hanna( bij de voormalige tempers) ook een gedichtje had over de wereld. Misschien kun je die een PB doen? De kleine is al 2 maanden, en dat is me net te ver terug lezen haha.