Hallo allemaal, Het maxi cosi tijdperk is voorbij hier dus ik ga de bekleding eens goed wassen en ze verkopen. Maar nu zou ik toch ook graag die grijze 'gordeltjes' mee wassen. Krijg je die daar helemaal uit of zou je die daar dan niet meer terug in krijgen? Iemand tips????
bedoel je de gordels waar je ze mee vast maakt en helemaal rondom vast zitten in de stoel? mocht je die bedoelen nee dat kan niet.
Ja die bedoel ik. Het is me bijna gelukt. Straks mijn man eens laten kijken. En als die het ook niet vindt, dan geven we het op en proberen ze zo maar wat op te frissen.
Ik heb het dus bijna los. Alleen dat stuk dat je moet aantrekken om ze vaster te krijgen, is te dik (is dubbelgeplooid en vastgestikt) om door dat gleufje te krijgen. Ach eens kijken of het mijn man straks lukt!
Dat zou ik dus echt niet doen he. Dat is toch het veiligheidssysteem en in het boekje staat hierover niets vermeld. Ik zou erg bang zijn dat het stoeltje hierna niet meer veilig is. Gewoon afnemen met een sopje is toch ook voldoende.
er zit indd. wel een ijzeren systeem, maar ik snap niet goed waarom je dat los wilt hebben. is echt niet veilig meer. zit niet voor niets heel goed vast.
Waarom lijkt me wel duidelijk. En er staat ook niks in het boekje waaruit je kan afleiden dat het niet mag. Maar bon, ik ga niks forceren of stuk maken hé. Het is niet mijn bedoeling om het stoeltje onveilig te maken maar om het proper te krijgen.